05/11/2011

Pray For Us







"Ya Allah.. Ampunkan dosa kami, dosa kedua ibu bapa kami, dosa isteri-isteri kami, dosa anak-anak kami, dosa ahli keluarga kami, dosa guru-guru kami, dosa sahabat-sahabat kami, dosa seluruh umat islam, muslimin dan muslimat, mukminin serta mukminat. Dengan rahmatMu ya Allah, kami pohon padaMu wahai TUHAN YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.



"Ya Allah.. Satukanlah hati kami, hati seluruh umat islam seluruh dunia. Kau tautkanlah hati kami, seperti bertautnya daun dengan dahan, dahan dengan batang, batang dengan akar, dan akar dengan tanah. Supaya kami dapat menjadi suatu kaum yang disebut dalam kalamMu, iaitu sebagai umat terbaik yang pernah dilahirkan dalam kalangan manusia, yang menyeru ke arah kebaikan, dan menegah ke arah kemungkaran. Dengan rahmatMu ya Allah, kami pohon padaMu wahai TUHAN YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.



"Ya Allah.. Kami minta padaMu untuk memberikan kami apa yang tidak pernah kami tahu kami perlukannya. Dengan rahmatMu ya Allah, aku pohon padaMu wahai TUHAN YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.



"Ya Allah.. Dengan keberkatan hari arafahMu, kami pohon segala kebaikan yang pernah diminta oleh ketua kami yakni utusanmu, nabi muhammad SAW. Dan kami juga minta pelindung dari apa yang pernah utusanMu minta pelindungan denganMu . Dengan rahmatMu ya Allah, aku pohon padaMU wahai TUHAN YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.



Amin."



klik sini untuk info. [link]
Thank you for reading this entry !

6 comments:

Hafriz Mohamad said...

Ya Allah.. Ya Allah.. Ya Allah..

amiin ya Rabbal 'alamiin~

Unknown said...

Aminnnnnnn

cik kiwi's said...

AMIN YA RABB..:)

lavenderlover said...

amin..

p/s-tag u..http://nadiaalong.blogspot.com/2011/11/tag-from-farieyna.html

AA said...

aminn :)

LittleGurl said...

Amin...

Related Posts with Thumbnails