30/05/2010

entri suka-suka



assalamualaikum buat sahabat handai, kawan karib, sanak saudara, teman taulan, musuh masai, awek awan, balak balun, dan kepada semua yang mengenali diriku ini..

*abaikan kata ganda yang salah di sisi dewan bahasa dan pustaka di atas sana

okeyh.. intro da buat, masuk kepada isi pertama.. alhamdulillah, sama2 kita bersyukur kerana masih lagi dikurniakan dua lubang idung tuk menikmati kesegaran udara.. mungkin udara korang je kot yang segar, aku kat sini tade la sesegar mana, bercampur debu dan haruman bilik yang memukau.. haha!

eh eh.. macam intro lagi perenggan atas nie.. dua intro tuk satu entri tak salah kan? sebab isi tade, wat la intro banyak2, pastu isi ciput je.. taktik tuk panjangkan entri walaupun ianya sampah.. haha..

da2.. kali ni memang isi.. bukan intro lagi dah.. betol! bukan intro dah.. aku janji, pasni masuk isi terus.. korang caye la.. please..!~ ape geleng2? tak caye ke? haish! bape kali aku nak cakap, kali ni memang aku akan masuk isi.. diulangi, aku akan masuk kepada isi.. paham tak? korang tayah r wat muka tak puas ati macam tu.. sangat @#$%.. boley baca tak? tipu r kalo boley.. haha..

tengok tu..! ni korang nye pasal r.. tak pasal2 perenggan atas ni tak masuk isi lagi.. hish..! banyak isi aku nak bagitaw ni.. tolong jangan potong line yep.. sebelom idea2 aku berterbangan, baek koang diam n baca je.. boley? hey!! jawab la.. aku tanye nie.. hadoi! berat mulut sungguh.. [tadi suruh diam, pastu suruh jawab, mana satu nie] <-- otak korang ade pikir macam ni tak? hahaha.. -penutup- maafkan aku sebab entri ni tade pape pun.. kosong.. tade info ataupun fakta.. jangan salahkan aku, aku da tulis tajuk "entri suka-suka".. jadi, jom suka-suka..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!

assalamualaikum.

p/s - aku mintak maaf wei~


muka tahan gelak.. HAHA !
Thank you for reading this entry !

22 comments:

cikTi said...

x ajim komen blog nih...

sdpnyo kalu ado kemba..

En iLham said...

haha
ok2lah
sabor2
bace entri ni

anish said...

nice blog ^^
*following :)

Atiqah idrus said...

adei.

qyme.fuz said...

hahahah

fndrocka said...

takda idea ka...update lah pasal world cup..nak dekat dah ni
Latest Entri Fndrocka: 7 Hari Menjadi Cikgu Zara

kembatolo™ said...

cikti.
komen la banyok2..haha..
ado hok sedap, ado hok dop..tapi sikit jah kot hok dop sedap..haha

kembatolo™ said...

en ilham.
haha..maaf bro..tade niat nak naekkan darah..hahha..

tengs sudi baca~

kembatolo™ said...

anish.
tengs folo..nanti nak g jenguk kamu lak..sekarang line tenet sangat sial..hahaha

kembatolo™ said...

atiqah idrus.
padan muka..haha=p

kembatolo™ said...

qyme.fuz.
kuang3..haha

kembatolo™ said...

fndrocka.
terima kasih sebab bagi idea tu bro..bukan tanak citer sal bola, tapi tak tahu sangat..malas nak baca bende2 sal bola ni..reti maen je....hahaha..

try r bukak blog ni,dye citer sal bola..

http://ubibadok.blogspot.com

adrinaqamarina said...

ala,,,ne yang ta suke ne...
hak3...
*emos pulak...
ingat na announce da sampai msia ke...
ala...

MEIRA n' WIENA said...

hahaha ;p

Leelee said...

buat penat baca saja kot.
aiyaa. ahaha. :)

kembatolo™ said...

adrinaqamarina.
ish..bukanla..balik mesia bulan depan..ni saje kenakan korang2 yang baca blog ni..hehe..bergurau~

kembatolo™ said...

meira n wiena.
hakhakhak..*gelak tak sopan*

kembatolo™ said...

leelee.
lorh..penat ke?ase da pendek da..haha..ke penat sebab kena tipu..?hahaha

Fatin Aliyya said...

kesengalan yang berleluasa di sini nmpknya.hahahha.=D

kembatolo™ said...

fatin aliyya.
sape yang sengal nie?yang baca atau yang tulis?hahahahha=p

kaka said...

hak'ala.mende kw nih mat.ponat jep bace b'sunggoh2.sila masuk perenggan isi ye..

kembatolo™ said...

kaka.
aik?ble lak nama aku jadi mat nie?haha..baek mek, nanti nak masukkan isi..hahahha

Related Posts with Thumbnails