29/05/2010

aku tak sangka!! HAHA


assalamualaikum..
salam taley sentuh buat pembaca pompuan, dan salam sentuh cium buat pembaca lelaki.. nampak tak permainan dye? nampak tak nampak tak? laki ngan pompuan haram sentuh sampai salam pun kena cakap cenggitu, takut salah paham.. haha..

pertama sekali, saya nak ucap terima kasih kepada awak sebab sudi mengetag saya.. *tetbe jadi sopan guna saya awak* haha! nak taw sape 'awak' sila cari sendiri. nama dye ade lam entri yang sebelom nie. insyaAllah jumpa, tu pun kalo ade.. hak3

jadi tuk entri ni, aku cuma nak siapkan tag.. nak buat entri yang berat2 rasa macam malas nak pikir lak.. sebab otak aku sekarang bukan berada dalam kepala aku.. dye da terbang lebih awal.. mungkin sekarang da berada di umah kat mesia.. hoho. [tujuan sebenar nak cakap yang aku akan balik mesia tak lama lagi.. haha]

aku cuba jadi sejujur mungkin masa jawab tag nie.. harap korang tak meragui kejujuran aku.. cewah! macam cakap ngan gf je.. romantik tak? uwekk!!~

1. Nama pada inbox saya.
banyak kot, sebab aku ni bukan jenis yang suka delete msg.. aku lebih suka biarkan msg aku wat perarakan lam inbox aku.. tunggu melimpah dulu baru aku delete.. haha.. aku amik 3 teratas je..
-tengku muhd aniq
-ammar farhan
-syafeqah

2. Ringtone utama dekat phone.
ade tak sesape leyh call nset aku? aku tak ingat ape ringtone aku.. haha.ok dah, haru haru by bing bang.. tengs sebab call.

3. Apa saya buat tengah malam tadi.
pegi jalan2 usya jubah nak bawak balik mesia.. sangat penat oke!

4. Orang terakhir bersama saya.
izwan[kembar], amin[besfren] dan qader[kawan arab].

5. Warna t-shirt saya pakai sekarang.
oren

6. Benda terakhir saya buat.
minum air nescafe sambil mengadap laptop.. opps, terkentut!~ haha

7. Tiga perkara yang anda suka buat setiap hari.
semayang, baca quran, dan buli kawan.. haha

8. Duit yang ada dalam wallet/purse.
duit egypt LE400, duit mesia RM152

9. Camne hidup?
alhamdulillah, setiap hari merupakan satu anugerah yang menjanjikan ilmu melalui pengalaman.. semalam ialah sejarah, hari ini ialah realiti, dan esok ialah misteri.. haha

10. Bila kali terakhir jumpa mak anda.
hampir dua tahun lepas.. tarikh 4hb 08 2008.. lama tak?uwaa!

11. Mak anda kat mana.
mak kat rumah la.. atas katil dan mungkin di sebelah abah aku sekarang.. ehem2~ haha

12. Malam tadi,orang terakhir cakap dengan awak.
borak ngan kembar.. kamceng kan ktrg? hakhakhak..

13. Surprise terbaru yang awak dapat.
menerima tag dari seseorang yang aku sendiri pun tak sangka.. haha.. *syok sendiri*

14. Benda yang baru dipinjam dari kawan.
pinjam? hurm.. tade kot.. sebab sumer benda aku da ade.. haha *muka bongkak*

15. My BF.
Best Friend = izwan, azrie dan amin.
Boyfriend = sumer kawan aku boyfren la.. sebab aku kan laki.. ngaa~

16. Apa yang rasa sekarang?
penat kot.. gila jauh aku jalan mase usya2 jubah tadi..

17. Nak share dengan siapa?
tentang ape? perasaan? haha.. sesape yang sudi..

18. Siapa yang tahu rahsia saya?
sumer orang tahu sebab saya tade rahsia.. hoho

19. Dorang simpan ke rahsia tu?
suka ati dorang la.. sebab tu bukan rahsia.. haha

20. Nak tag ke?
sape nak kena tag sila angkat jari hantu.. haha.. jangan jangan!! laen pulak jadinye.. haha..

-tag tamat-

mintak diri dulu.. kat sini da kol 1.30 pg.. korang kat sana bangun la semayang subuh.. haha.. assalamualaikum..~~



asik2 gambar ngan dye ni je..huh!~
Thank you for reading this entry !

20 comments:

adrinaqamarina said...

ble balek msia ne?
hua~~~
jelesnye gue...
hik2...

ta pe...masa ku juge akan tiba...
=)

kembatolo™ said...

da tak lama..
2 3 ari lagi..haha..
*sila jeles banyak2*
hahahahha..

balik gak eh?

adrinaqamarina said...

yesza,,,
insyaALLAH balek jugak...
tapi lewat ag la...
huhu~

have a safe trip oke!
:)

Atiqah idrus said...

wa bes. agaga. cara jwb tag pon wt aku gelak. mslh ni. haeh. pehal hensem sgt. ops terpuji.

Ajwin Ajeera said...

haha..nape tak sangka ple dia tag??

banyaktehkereta said...

npe trsengih baca post ni eik? haha...

SuFy said...

mesti rindu giler kat mak kn...insyaAllah, smg slmt smpai k..:)

Liya Laa said...

hoho~ best entry :)

i org ganu..
tapi belajar kat selangor..
sama lah mcm u..
blaja kat egypt
tp org malaysia :)

kembatolo™ said...

adrinaqamarina.
hooyeah..lambat lagi ek?nak gelak boley?haha..

ok2..tengs~

kembatolo™ said...

atiqah idrus.
asal lak?pelik ke cara jawab tag ceni?haha..ops~ terkembang sudaa..haha

kembatolo™ said...

ajwin ajeera.
ntah r..tataw nape..tengah teruja lagi nie..haha..mungkin sebab dye tu cun kot..diulangi, mungkin~hak3

kembatolo™ said...

banyaktehkereta.
tersengih sorang2 alamatnye da tak bape nak cukup peratus..haha..pegi check yep~

kembatolo™ said...

sufy.
insyaAllah..kalo rindu kena gtaw ke?haha..tengs~

kembatolo™ said...

liya laa.
i lak orang kelantan, tapi duk kat teganu..orang mesia blaja kat sini..haha..sama ke gitu?hoho

tengs komen!!~

Atiqah idrus said...

x bukan pelik. bes la. bole wat org gelak. hehh,

adeii kembang plak .

Kim said...

no 11 adalah kelakar. ha ha! isk2

kembatolo™ said...

atiqah idrus.
memang nak suruh orang gelak pon..haha

kembatolo™ said...

kim.
ye eh?ape yang kelakarnye?hahahha..mak ngan ayah biasa la..hak3

Nabila said...

lamenye tak jumpe mak, mesti dah rindu gile oh. haha, bile balik msia?

kembatolo™ said...

nabila.
memang lama pon..da tak sabar nak peluk cium nie..haha

urm..insyaAllah bulan depan..hoho

Related Posts with Thumbnails