16/04/2012

Spa Semulajadi




Siapa pernah masuk spa?


Aku yakin ramai yang dah. Lebih-lebih lagi perempuan. Apa-apa yang melibatkan kecantikan diri, perempuan lebih laju menceburkan diri. Ye dak? Rilek la brader, stendek perempuan la kan. ;)


Bagi mereka yang berduit, masuk spa tu ibarat beli gula-gula je. Selalu sangat! Tapi yang takde duit jangan risau. Allah maha adil. Pergi je spa yang dah sedia ada ciptaan Allah.


Tahu tak katne?


menikmati spa sejuk gila woi.


See! Duduk sini lebih tenang. Dengar bunyi burung, bunyi air, dan semua bunyi yang wujud. Walaupun tak paham, tetapi ketahuilah bahawa seluruh alam sedang bertasbih kepada Allah. Subhanallah!


kemain ghairah brader baju merah tu. klimak barangkali =P


Jadi tayah sedih kalau tak pernah masuk spa. Kita senasib! ahaha. Btw, mekaseh kepada brader arief sebab sudi jemput gua. Massalamah kbai!


#offTopic : ada stranger mintak nak amik gambar sekali masa kat sini. acane acane? XD

#update : lokasi, pegi je memana sungai/air terjun/jeram yang berdekatan dengan rumah. ni kat lata tembakah. ^^
Thank you for reading this entry !

14 comments:

Anonymous said...

da cam retis berkaliber... sib bek x amek sign... hehehe

aneff.marhfiz said...

untunglaaaa ada stranger nak amik gamba . peminat leteww >.<

Anonymous said...

location..location please~

mUm_tAz said...

Kat mana tu? cam besh je

itu.aku said...

pemes tu...siap ade yg nak brgambar skali..kekeke

hamihemo said...

Kat Jeram Pasu ke ni???

KuNanGKuNanG said...

bestnye..lama dah xmandi sg ngan air terjun..

Rozuan Ismail said...

hehe. peminat ke ?

kaka said...

mane lokasi?

hazanis said...

mesti lata tembakoh kea...huhu

FL blogh0use said...

bestnye ! lame dah x pegi air terjun. huhu

lavenderlover said...

subhanallah..cantiknyer tempat ni.. lama dah x pi air terjun.. nature spa really the BEST!
=)

OM Kris said...

Bagus infonya salam kenal dari indonesia mas :) jangan lupa sundul balik yah :)

BlueiceButterfly said...

~spa semulajadi yang terbaik..free je :)

Related Posts with Thumbnails