25/04/2012

Cerita Kembar #7 : Salesgirl

Assalamualaikum.


Rutin mingguan sekarang, setiap hari jumaat keluar jalan-jalan. Wajib!


Alahh.. Keluar bukan g mana pun, cuma luangkan masa dengan izwan(macam la duk jauh) dan ayie. Biasa keluar berempat, tapi sorang dah kena masuk ukm, so terpaksa bertiga jelah. Bff kata ko! hewhew =3


Alkisahnya minggu lepas, kitorang pergi Kota Bharu Trade Centre(KBTC). Saje keluar-jalan-lepak-makan tengok ragam manusia. Nak dijadikan cerita, ketika melalui salah sebuah kedai kasut di sana, tiba-tiba..


"bang, kembar ke?"

"haah, kenapa?" 
*jawab sambil jalan.*


"alah bang, benti la kejap. banyak lagi nak tanya ni"


Bila dia cakap camtu, aku pun stop. Izwan ngan ayie pun stop sama tapi dorang tunggu depan sikit. Lepas tu aku terus pergi dekat dia.


"hah, nak tanya apa? dah benti pun ni"

"err.. nak mintak no boleh?"


Hahahaha <-- gelak dalam hati


"ada pen? tulis 013****003"

"lagi sorang tu? adik ke abang? no dia?"


tamak betul dia ni, bagi satu nak dua <-- dalam hati.


"013*****78"


Fuhh.. Nasib baik lepastu terserempak dengan member yang kebetulan lalu situ. Aku pun apa lagi, terus gunakan peluang untuk lepaskan diri dari segerombolan awek tadi. Padan muka! 4 lawan 1 mana larat bhai, teruna lagi ni. hahahaha >.<


Agak-agak no tu betul tak? XD

 
***


Masa nak balik, kitorang lalu pulak depan kedai mainan budak-budak. Tanpa disangka..


"can u give me your number?"


Kitorang bertiga terus toleh belakang, nampak salesgirl kedai mainan tu buat isyarat telefon kat telinga dia. Erkk.. Again? =.='


*Salesgirl sekarang suka mintak no telefon eh? kbai~



Thank you for reading this entry !

17 comments:

aneff.marhfiz said...

uih kemain katun pempuan tuh ! :O
nak no fon ?

aishah na'ai said...

wah..
beraninyer diorg..
adoii..

| NURUASHIA | said...

wawhhhh..retissss kn...hahahaha..
nk no jugak laa cmni :P

Rozuan Ismail said...

hot setaff sgt

Raden said...

senangnye bg no?

Wan Zulqhairi said...

tipu kan?

'Aqilah Mazalan said...

LOL

jeely jelly said...

aikk, pempuan tu biar benar ? -.-" *malu

itu.aku said...

keh3...dah jadi retis da tu...

hazirah kasimon said...

comel

Anonymous said...

amboih!kot ye pun perigi cari timba takyah la nk obvious sgt dowh

BlueiceButterfly said...

~famous betul asyik ada mntk no ja..hehe

Eddin said...

haha. dasyat dah zaman sekarang.

cik annur said...

hahahah.....

TF said...

kemain hebakk korang..haha..dah mcm aidil zaquan..dah de peminat,bakal menyusul tuh..ekeke,nice blog..follow sini..

Mas Sakura said...

pasan

FizaFizz said...

mcm betul je no tuhh 0_o

Related Posts with Thumbnails