15/04/2012

Erkk #10 : Lepak King



toasted amende tah nama kemain susah nak ingat. beli sebab nak hafal nama eh? XD


Tahu tak aku ni jenis yang suka melepak lama lama?


Setakat dua tiga jam lepak alahai sambil kentut pun boleh buat. Kadang-kadang sampai semalaman tak tido. Slow talk, pillow talk, memekik melolong menjerit, semua kitorang balun. Paling tak menahan bila masuk waktu subuh, masing-masing berebut nak solat dulu. Kenapa? Sebab kita kan kena solat di awal waktu. Ehem! (padahal nak berebut tempat tido kahkahkah)


Malam semalam kitorang main futsal. Lepas main, makan. <-- contoh kehidupan manusia yang kuat makan.


Siap makan macam biasa lah nak sembang. Tetapi ku sangka panas hingga ke petang, rupanya malam pun tak hujan hujan lagi. Eh? Belum sempat buka topik, tauke restoran dah bagi hint nak tutup. Dengan berat hati terus blah. 


Memandangkan hajat belum tercapai, bergeraklah sang teruna berempat mencari tempat persinggahan. Pusing punya pusing, satu kedai pun takde. Pukul 2 pagi bro, celah mana kedai yang bukak kat area ni? Mohon mamak buka kedai sini pliss~ T_T


Last-last, masuk kepsi beli kopi rm4.00++ segelas. Hah lepaklah kau sampai menguap dekat situ. Tapi kan, korang boleh bayang tak masuk kepsi dengan tak mandi lepas main futsal? Semerbak aroma brader!! Takpe, peluh lelaki kan ubat. Hewhewhew =3


brader hacker (tolong format laptop je pun hahaha)


brader tuan rumah


brader ni makan paling banyak


muka tak sempat mandi lepas main. kehkehkeh

Kbai !


#offTopic : ada orang perli wordless wednesday gua lah. Nak gua sekeh ke acane? =.='
Thank you for reading this entry !

7 comments:

anamizu kaito said...

ehem~ kirim salam kat brader tuan rumah tu ea...hehe





luv,
cik ana

asmira surianie said...

hehehe bau twisties

Cik Yatt said...

tak prnh mkn bnde tu..huhuhu

lavenderlover said...

okay that toasted something looks so yummy! hehe.. x pernh mkn lg.. hv a nice day,k..both of u! =)

[wani_mn] said...

toasted twister tu bikin perutku tetiba keluar bunyi kroncong ;p

۩PinkyLady687۩ said...

po kona laptop wano pink 2..hahhaa...

Miey Safie said...

x penah boring 'membaca' blog ni..
=)

Related Posts with Thumbnails