12/04/2012

Cupcake Dari BFF


epi belated bufday amin, din, & we


Hidup ni indah bila bersama. 


Yep, bersama tu tak kisah lah dengan siapa. Baik family, kawan, awek, dan sesiapa sahaja. Even dengan strangers pun kau akan rasa seronok. Tak percaya? Ok sila jawab kenapa Allah ciptakan makhluk berpasangan kalau bukan untuk bersama? >.<

***

Semalam member ajak keluar sempena dengan cuti pertabalan agung. Lepas bbm, sms. Tak cukup dengan sms, dia call lagi semata-mata nak ajak keluar(yang ni tuk sedapkan ayat). Aku? Ofkoslah jual mahal derr. Bukan selalu orang nak ajak aku keluar. Wajiblah kena jual mahal ye dak? hahahaha (poodahh~ padahal kena attend kursus jadi wakil abah =.=")


mamat ni yang ajak. student ukm.

Lepas bagitahu taleh join, ingatkan habis situ je. Tetiba malam tadi ayie, amin, dan seorang lagi bff datang kedai. Kebetulan aku baru abis ajar budak-budak mengaji. Jadi jangan nak perli dengan baju melayu tu eh? wkwkwkwk


Sebenarnya dorang ni konon nak buat surprise. Belum sempat apa-apa aku terlebih dulu tahu sebab nampak kek dalam kereta ayie. Walaupun dorang dah sorok, apakan daya ke'hyper'an aku menggagalkan tipudaya mereka. kahkahkah kantoi di situ! Tapi aku buat-buat tak mengerti jelah kan?


Ok dah! Aku memang takde bakat bercerita. Cite best camane pun, bila aku jadi tukang cerita, yakinlah bahawa cite tu takkan jadi menarik. Dengan ini, aku seratus peratus akan menuding jari ke arah cikgu sekolah rendah dulu. Siapa suruh tak ajar subjek "mari bercerita"? huh~


Layan gambar boleh?


semua gelak sebab masing-masing tak reti nak bukak cup tu. T__T

masih lagi berusaha bukak cup. Hiyah hiyah!

ok baru tahu cara. Kemain susah nak makan u_u

makan tayah peduli sesape. hah makan la makan laaa


Lain kali tayah bagi cupcake boleh tak? Susah woi nak bukak cawan dia tu. Nak terus koyak takut jadi tak sopan. Haish! Lain kali bagi kek secret resipe je eh? BHAHAHA okbai!


#offTopic : terima kasih banyak-banyak. lain kali cakap la nak sambut besday, memang confirm aku akan keluar. faham? XD


hambik! kemain cupcake gambar baju kurung. ni perli eh? 0.o





Thank you for reading this entry !

11 comments:

Unknown said...

owh bdak ukm jugak die tuh.wah, berbaju melayu sakan makan cupcake ye

aneff.marhfiz said...

cup cake gambar baju kurung ? bro request ke apa ? HAHA :p

eiqa said...

baju melayu ek..nmpk cm baju kurung je..(cupcake)

QERY HASAN said...

Sweetnya korang makan cupcakes. kbai.

[wani_mn] said...

haamboi, bercupcake semuanya. haha

Miss Purple said...

comelnye cupcake =D

Syamimi Hazirah said...

Seronoknye dpt surprise birthday! Untung laaaa~ Hihi

Ceiler Mun said...

woi. tak bagi aku sikit. hahaha.

Gurl Runner Kota Bharu said...

untung lah kan~

anamizu said...

dah bace bismillah dah ni =P
wahhhhh bestnye cupcakess!!






luv,
cik ana

Black said...

cupcake sekarang dah maju .
haha .

Related Posts with Thumbnails