01/04/2012

Cerita Kembar #6 : Fitness Centre

Assalamualaikum.


itu dia trainer aku. kemain cakap aku kurus siap suruh main benda tu supaya jadi lagi taff macam dia. fine la fine la. T__T



Aku ada banyak perangai. Perangai ni kadang-kadang sama dengan kembar aku, izwan. Stendek kembar lah kan, minat pun lebih kurang je. Walaupun tak sama sepenuhnya, paling tidak mesti ada yang hampir sama. Contoh macam suka awek pakai baju kurung, dua-dua suka. Eh perlu ke ulang balik? wkwkwkwkwkwk


Actually kitorang banyak berkongsi minat. Ni salah satu ;


Selalu bila keluar g mall atau shopping complex, tempat wajib pergi ialah kedai alat senaman or fitness centre. Kalau tak try buat, tahan jelah nafsu dengan window shopping alat-alat dekat situ. Lepak berjam-jam pun tak kisah. Takkan rasa jemu der! Selagi tak kena halau, haa duduk lah kau dekat situ.


Pernah sekali kitorang perasan pekerja kedai tu duk jeling-jeling tengok kitorang main. Rilek la kak, tumpang main je, bukan nak curi pun. =P


Apa lagi nak cakap kalau hobi suka benda ni, haruslah peluang macam ni takkan dilepaskan cenggitu je. Jika orang lain boleh bernafsu tengok makanan, kitorang pula boleh bernafsu tengok alat senam. hahahaha. Jaga sixpack bro! >.<


izwan pun tak tahan tengok aku kayuh sorang-sorang. (tak aci sempat posing hoii!!)
jom racing! (baru adil dua-dua posing keh keh keh)


Tak mampu beli, posing dalam kedai pun kira berbaloi la ye dak? Siapa ada nak derma benda ni? RM4000++ je. hahahahha kbai~



Thank you for reading this entry !

14 comments:

Haris Khairuddin said...

memang seronok kan ada kembar ni?

Wan Zulqhairi said...

Untunglaaa dua2 suka masuk fitness free...

Mra Mastura said...

haah sebelah tu badan dye nmpk taff lah.

rindu lak nak g gym umah sewa. haiyo.. xlarattt. keke

sue perbs.. said...

Ptut la bdan tuff.. Bgus la ade habit cenggitu

Miss Purple said...

best la ada kembar..haha

syakey said...

aku tgk macam terlebih fitness je korang.

Noraim said...

maunya pekerja kedai tu tak jeling2, main bukan main lama. huhu.

Rozuan Ismail said...

patotlah pekerja kedai tuh jeling2

NIZAM said...

ada juga hobi camni ye. takpe, hobi sihat ni bro. nnt dpt title 'ustaz taff'. hehe. kan ke pemes disitu.

wani said...

wah! jaga sixpack ye. gudgud :)

Puteri Iqa Izyan said...

carik sugar mummy la. hak hak hak.

Cik Bulat said...

kemain lumba beskal tak berjalan. HAHAHA !! aku rasa akak tu jeling bukan marah tp sbb nk bonceng belakang. kVai~

Ana Farhana said...

fuyohhhhhh :D

BlueiceButterfly said...

~bestnya mana2 pun dengan kembar :)

Related Posts with Thumbnails