31/10/2010

Kelantan menang sebab?

Assalamualaikum. Salam sejahtera buat semua pembaca. Alhamdulillah, syukur banyak banyak sebab masih lagi bernafas pada hari nie. 

Okay ! Mula mula nak cakap yang aku sekarang ada kat kolumpo. Memang terpaksa boldkan tulisan kolumpo sebab dalam hayat aku nie, boleh bilang kot berapa kali je aku sampai sini. Tak sampai 10 kali. Haha. Dah ! Aku tahu korang nak cakap aku jakun. Sila sebut ramai ramai. 1, 2, 3 JAKUN !! =_='

Tujuan aku datang sini? Hurm.. Ofkos la sebab nak tengok bola. Kelantan kan dapat pergi final, jadi aku semangat sangat nak tengok bola, sanggup datang ko tahu?! Ni penyokong tegar ! Ahaha. Fine ! Aku tipu jek, ekceli datang sini bukan nak tengok bola. Tiket pon tade, ada hati nak masuk stadium bukit jalil. Aku sedar aku tak pernah masuk situ. Hakhakhak. 2 kali jakun. =P

Walaupun aku tak pergi stadium, korang tahu tak salah satu sebab kenapa kelantan menang? Cuba teka. Oh yess!!! Tepat sangat. Sebab aku ada kat sini. Sebab tu r kelantan boleh menang. Sorakan aku depan tv tu mampu tuk naekkan semangat pemain kelantan. Tak macam tahun lepas, aku duk jauh, jadi tak sampai. Wakaka. *sila sekeh laju laju*

Apa apa pun, tahniah untuk kelantan. Aku bangga jadi rakyat kelantan walaupun tinggal kat teganu. Hoho. Ai kan republik jerteh~ Ekeke



nak eskrem? *abaikan mulut comot tu* =P

p/s - Terima kasih pada awak tuk entri nie. =)
Thank you for reading this entry !

38 comments:

bubblegum said...

adakah sebab aidil takde kat pasukan N9?

najihah iman said...

republic jerteh..hebat bunyi dio.
yeah..klate mene at last.. :)
alhamdulillah..

::fatihahanapi:: said...

ccaiihh..tipah tatipu..uhuk3..pepon klate hebah uhh...

Anonymous said...

same2 awak tuk enteri nie...hik3..^_^

Juelina Stanie (AJ) said...

lol jakun ktnyer

kembatolo™ said...

bubblegum.
tak ! kalo dye ade pon tak membantu jugak.. dye tgh risaukan bini.. haha.. =)

kembatolo™ said...

najihah.
ahaha.. doh kecek klate di teganu.
kiro republik ah.. hee~

alhamdulillah, suko tuk guru.

kembatolo™ said...

fatihanapi.
erks~
bukan salah ibu mengandung kalo sesape kne tipu.. wahaha~

gomo klate gomo..!

kembatolo™ said...

anonymous.
alamak ! awak bace ke? segan sy.. euw~

wekk !! sape nie? haha =P

kembatolo™ said...

juelina.
da tu nak cakap ape?
jukan? hakhakhak..

tengs sudi komen~ =)

Kimmy Ai said...

hahaha,,,buat2 comel dgn gambar aiskrim.. ;DD

bubblegum said...

semoga kemenangan ini dapat dikekalkan, bangga sngoti !

ye gak kan, lau tengah bimbangkan bini, leh jadi distracted.

maisyara Pot! Pot! said...

hakhakhak... sbb hang ada erk? perasannnn xP



* muka nk inesen je tu xD

SweetyMui2 said...

aidil xda kot sebab tu n9 kalah..btw congrats Kelantan! :)

Bulan said...

yeay! kelate mene!

Farah said...

Hehe . Comel la konon gambar makan ais krim tu =P

Meh la kepala . Nak sekeh laju-laju . Haha

Err , tahniah Kelantan ! :)

d_LA said...

haha..sbb tu yer menang..pepun sabas TRW !!

kembatolo™ said...

kimmy ai.
apsal? tak comel lagi ke gambar macam tu? hakhak.. =P

kembatolo™ said...

bublegum.
jawapan dye kne kawen lagi satu.. hoho !

kembatolo™ said...

mai.
ofkos la. aku kan pembawa tuah.. ahaha.

*mesti ko dengki sbb aku bole buat muka macam tu? ekeke =P

kembatolo™ said...

sweetymui.
kalo ade aidil kompem buleh menang ke? haha =P

kembatolo™ said...

bulan.
yeay jugak!~

kembatolo™ said...

farah.
konon jek? bukan betol2 eh? haha

jap2.. nak pakai helmet dlu.. =)
tenkiu2~

kembatolo™ said...

d la.
memang sebab tu la. 100% betol. haha

tenkiu2..~

Anonymous said...

kulit terbaek.. boleh buat cover sabun cuci muka... wakakaka.. tak edit kan? =p

macho kan gol kelantan? Alhamdulillah..~

kembatolo™ said...

anonymous.
tolong sikit.. tade keje la nak wat cover sabun cuci muka.. hahaha..

100 pure. tak edit langsung. inesen kan? kahkahkah..

macho ke? ntah,, tak tengok pon gol 1st.. hihi

Anonymous said...

malanglah sape yang jadi insan yg di maksudkan dlm "p/s" tue..

wihihihi...~
asik bertukar-tukar aje...
HAHAHAHAHA !

Anonymous said...

ok la.. tak jadi sabun cuci muke laa.. cover mag Maskulin.. boleh? hahaha.. tanak jadi cam fahrin ahmad ke? jadi cover sabun cuci muke? demand nye.. haha

macho laahh jugak.. macho cam hamid gurkha.. =)

Rosliza Roslan said...

go go go org timur...

we got it!

do visit me ok :

www.selendangkasih.blogspot.com

d_LA said...

errr..cik abe..dla ade tag cik abe..kalo rase ensem meh jwb yer..hehe..kalo free la yer..tq deh :)

I n n z said...

konon comel la tuhh .
lempang kang .
haha xD

kembatolo™ said...

anonymous.
ayyak ! cakap pesanan pon taley tukar2 eh? fine !!~ hakhakhak

kembatolo™ said...

anonymous.
tanak ! nak jadi macam izuddin rahim jek. hoho

kembatolo™ said...

rosliza.
go go go power rangers !
erks~ bole tak ceni? hihi

insyaAllah~

kembatolo™ said...

d la.
okay! kalo ade mase kan? skang ni sibuk sikit. ekeke

kembatolo™ said...

innz.
konon je pon.
tayah la nak dengki2.. haha =P

Rosliza Roslan said...

tak ley2...

go go go ultraman ! haaaa

Anonymous said...

assalamualaikum..ni 1st time bce blog awk..nice pic mkn ais krim ni...

Related Posts with Thumbnails