15/10/2011

Photo Thought #1







"kejadah gua nak tahu segala pasal akim. pasal nabi pun banyak lagi gua tak tahu, ni plak nak amik tahu pasal akim. puhliss la hotlink. ce buat benda pekdah sikit~ " #PhotoThought
Thank you for reading this entry !

15 comments:

Wan Zulqhairi said...

Son sob... T__T"

Wan Zulqhairi said...

Yeay.. nom satu gua komen...

Wan Zulqhairi said...

Nak lepak sini boleh?

kembatolo™ said...

lepak la que weh. tak kisah. tolong klik nuff skali. hahaha

Ana Farhana said...

akim ? sape >

epadzz zainal said...

haha..
sedih akim..
btw..
thumbs up!!

budak penjara said...

plizz la..akim sape aku x kenal..

DanieL AdiE said...

Buang masa, buang duit!

ishiko said...

xde keje, hahaa

FizaFizz said...

"segalanya ttg akim" tak tahan..hahaha! ce la try! bhahaha :P

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! dorang mmg dah tade kije :P

Iffah Afeefah said...

Kah3 siyez lawok

Puteri Iqa Izyan said...

aku menyampah gila dengan mesej2 mcm ni dari hotlink + celcom sekarang.

Kartini said...

huahaha.. suka kat statement ni "
"kejadah gua nak tahu segala pasal akim. pasal nabi pun banyak lagi gua tak tahu"

sEtuLusQasiHku^_^ said...

nilai samsung galaxy tu tak boleh nak banding langsung dgn nilai mendapat syafaat dr nabi di akhirat nanti...

Related Posts with Thumbnails