16/05/2011

entry lepak-lepak je.

Assalamualaikum. hai! bertemu lagi dalam segmen mari menggedik bersama kembatolo. ok tak lawak (-.-'). jadi kali ni aku dah pasang niat tanak bebel banyak. sebabnye, aku nak tunjuk banyak gambar kat sini. banyak tu takdelah sampai beratus keping, just a few. kehkeh. OMG!! kau speaking ye izuddin? hueh3.


Memandangkan kitorang(aku, izwan, ayie, dan amin) dah lama tak keluar jenjalan cuci mata, maka malam semalam dengan penuh sukacitanya kitorang keluar membawa diri. tempat tujuan macam biase, tayah gtau la kan? (v.v)


Nak dijadikan cite, masa memula tu aku je yang excited nak keluar. dorang ni tanak keluar pon. nak aku keluar sorang2? jangan harap!!! nanti kalo ade sesape culik cane? kalo ade sesape simbah asid cane? ok fine! imaginasi melampau haha. lepas tu ape lagi, aku pon main peranan lah dalam menghasut dorang supaya keluar jugak. secara tak langsung, habis segala skill memujuk mengayat yang pernah wujud dalam diri ni dipraktikkan semata-mata nak pujuk dorang. tak kira lah skill lembut gigi dari lidah, skill menanam tebu di tepi bibir, ataupun skill melukut di tepi gantang, semua aku try tapi dorang tetap tanak pegi. last2 korang tau ape aku buat? cer teka cer teka!!


Ha..! actually aku tak buat pape pon, dorang tetibe cakap nak pegi. harharhar. gedik kan? xD . dah! panjang jugak entry aku ni nanti. layan gambar la pulakkk~


amaran : gambar kat bawah lebih kepada tayang muka. dinasihatkan agar sediakan bekas tuk muntah. pastu taruk surat khabar sikit dalam bekas tu eh. takde surat khabar, tisu pon takpe. wakaka.


Kita start dengan tepi jalan dulu lah. sesape yang tanak tengok boleh terus pangkah. orait?


DSC_0131
tengah tahan teksi. pehal muncung? haha

DSC_0137
ade macam scene KCB tak? gahaha~


Ni gambar ala2 family gitu. family potret? kahkahkah


DSC_0166
tangga bergerak menaik. =P


DSC_0177
tengok macam nak gado je pehal? grr!


DSC_0156
ukur tinggi di badan orang lain? hahaha


DSC_0311
motif? (T.T)


Seterusnya gambar single(lah sangat!).


DSC_0186
izwan rahim


DSC_0196
tuan azrie


DSC_0175
amin siddik


DSC_0170
izuddin rahim


Last skali pose dengan henfon. (n_n)


DSC_0248
bukan mesej awek


DSC_0281
of course tengah bergayut dengan ehem2. lalala~


DSC_0206
ym via henfon


Kan dah cakap, gambar banyak tayang muka je. bukan sengaja pon sebab masa ni bawak lens potret je. nak skodeng pon tak best. jadi, gambar sendiri pon jadik lah kan? hahaha.


Lastly, mintak maaf kalo ade sesape yang muntah. dan selamat hari guru. ok bai! =P
Thank you for reading this entry !

29 comments:

Cik tikah said...

WAH! BESTNYA JALAN2...
GUNA KAMERA PE EIK?

Unknown said...

aku napokmat amin po nok botok doh weyh..

Unknown said...

cantik r gambar.seronok ye jalan2.huhu

Pyka Rahmat said...

fuhyoo.

artis. nak sain !

Anonymous said...

cantik menarik tertarik kaw memang kaw2..
tayang habis....
pengsan jap*

Unknown said...

kemain g erk jenjalan

LynnAiza said...

paling like pic ke-2!haha.

QERY HASAN said...

aktif btol hang tukaq header... awat semua pic poyo2 nih.. kalah pic aku.. hahaha...

izuddinrahim said...

areteacer.
nikon d90 je. =P

izuddinrahim said...

rozuan.
seronok sebab boleh makan je.
makan free kan.. gahaha

izuddinrahim said...

pyka.
sain guna kaki boleh tak?
artis(lah sangat)
gahaha.

izuddinrahim said...

az zahra.
nak tolong panggilkan ambulans ke? hoho

izuddinrahim said...

titisan hujan.
jenjalan sebab boring je. haha

izuddinrahim said...

lynn.
bagi sebab sikit boleh tak? haha

izuddinrahim said...

que.
aku dilemma ni. tatau nak letak mane satu. ko suka mane satu? haha

FizaFizz said...

sangat gedik!

izuddinrahim said...

fiza.
mane ade gedik, i sopan oke! gahaha

mizzapple said...

nk join!
keke

e r a a m a z n a n said...

bismillahirrahmanirahim ~ waa . panjang gitu . afdal la katakan . xmuntah . suka ! wkwk . gambaq 1 tuh mmg macam cer KCB laa ~ d mana ni ? macam bukan kat mesia jew . btw , follow anta . haha

izuddinrahim said...

jiji.
amin meme bojeng gitu doh loni. haha

izuddinrahim said...

mizzapple.
silalah kalo tak segan. sume laki kot. hahaha

izuddinrahim said...

eraa.
err.. kat dalam cite KCB lah. gahaha. tengs follow~

Unknown said...

ensem pulak kamu dalam gambo ni.kan??

izuddinrahim said...

diana.
err.. dalam ni je ke? gahahaha~

QERY HASAN said...

sebab hang yg buat... aku suka semua.. semua cantik kot.. disebabkan dah kaler itam.. try hang buat bling2.. kt tulisn tuh.

Solihin Zubir said...

aku dh termuntah atas keyboard! arghhhhh.. kena beli keyboard baru!

heheh..

izuddinrahim said...

que.
aku tak reti nak buat bling2. guna flash ke? haha

izuddinrahim said...

solihin.
oit oit!
agak2 la nak muntah pon.
tak sopan lah ko ni. haha

Cetusan Nurani said...

salam ukhwah..

Related Posts with Thumbnails