09/04/2011

10 perkara rawak tentang diri aku

Assalamualaikum. otak aku dah tepu nak cari idea tuk update. jadi kali ni aku nak bagitau sikit pasal diri aku. HAHA ! tak gedik kan buat ceni? =.=


1.. 2.. 3.. MULA !!!

#1 - tak suka lap rambut lepas mandi. lap gitu2 je. 

#2 - tak suka tido sambil dengar lagu. kena sunyi baru leh tido.

#3 - tak suka tido dalam gelap. paling kurang pon kena ade sikit cahaya. haha bukan penakut ok ! dah biase macam tu. kehkeh !

#4 - suka tengok hindustan.

#5 - kalo tido kena ade benda letak atas dada. tak kesah la bantal or selimut. kalo bini lagi takpe. ngaa~

#6 - suka ratah lauk. 

#7 - suka kacau kawan. Memekak, menjerit or pape je yang boleh buat orang geram dengan aku. hakhak

#8 - cukup tak suka kalo orang tak reti sopan. mau aku bebel kalo buat depan aku. lagi2 kalo tak reti hormat orang tua. sepak kang !~

#9 - suka buat orang gelak. tak suka orang sedih. siriyes !

#10 - suka gurau, suka perli orang, dan sangat suka bercakap. tapi pemalu. 

tambahan : suka awek banyak cakap. pompuan comel kan bila bebel? muahaha.

Okay dah habis. sekian. harharhar !


DSC_0346
lagi satu, suka masuk gambar ! hoho














Thank you for reading this entry !

17 comments:

Corat-coret said...

suka yang no #10 tuehh.... =p

laskar rainbow said...

perghhhh! yg tak tahan suka masuk gambau..haiya2~

dilazfamily said...

salam kenal
follow u...follow me back

blog best lah

Cahaya Kehidupan said...

cahaya ada perangai no 10 tu,tapi perli tu dependslah,tak selalu buat..hehe

ommo no 9 pun la..hehe =P

Cahaya Kehidupan said...

cahaya ada perangai no 10 tu,tapi perli tu dependslah,tak selalu buat..hehe

ommo no 9 pun la..hehe =P

ishiko said...

comel yee.. ni mcm perli org yg suka membebel nh. hee

adrinaqamarina said...

kembar ko pulak suka ape?

:P

Yurie Namika said...

hehe. nombor 5 sangat lawak okeyh. hehe :)

Amirah Adnan said...

yg no.10 tuh xleh blah la..haha

izzati shamshuddin said...

pompuan mmg comel kalo byk ckp. lol. okeh2. behave izati. =D

~PENCHENTA~ said...

T___T

kau ni dah wajib kawin bro. haha

Encik Suami said...

ada yg tertinggal la.cemane nie?kata pasal diri sendiri.Rasenye..din suka amik gambar kan? kan3x? awat tak masuk dlm senarai?

syarifah radiah ibrahim said...

PEMALU?
haih betul ke aku bace nih

Fatin Aliyya said...

yg paling x buleh blah, no 4 dgn yg tambahan tue.muahahaha.cm x cayer jek no4 tue.tambahan tue erm, tgk muka kau pn tawu dah cemana.hehe.:D

Farah said...

Geli hati membacanya

Bella Ayub said...

kuang kuang kuang.. haha..no 1 paling tak faham.. ata tak suka lap rambut..tp lappp jugak en..haiyo

mok cik terbakor said...

yg tambahan tu paling mok cik tak tahan nok :P

Related Posts with Thumbnails