15/02/2011

12 rabiul awal

Arahan : Sila baca ikut turutan nombor.



1. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad, wa 'ala aalihi wasohbihi wasallam.


2. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad, wa 'ala aalihi wasohbihi wasallam.

3. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad, wa 'ala aalihi wasohbihi wasallam.

4. Ulang nombor 1, 2, 3 seberapa banyak yang mampu. ^^,







p/s - pendek je update kan? saje buat ceni sebab aku tau walaupon maulidur rasul, masih ramai yang berat mulut nak ucap selawat. apekes ni? hape korang ingat dapat masuk syurga ke tanpa syafaat dari nabi? piiraahhh..!~ berangan jelaa. nah! picit nie.
Thank you for reading this entry !

14 comments:

adrinaqamarina said...

terima kaseh~ :)

zarifahmr said...

alhamdulillah.. ;')

Ummu~Ishak said...

Allahumma solli wassallim 'alaih

khairul nisya said...

Selawat aje lah . tak susahkan . betool tk ? =). dengan care tuh jelah kite boleh mengingati baginda . kalau nak jumpe dah tak boleh dah . =)

SyahmiFikri said...

yup!!

mari berselawat keatas Baginda..

Mar said...

salam maulidur rasul

ieqa said...

Salam Maulidur Rasul kemba|tolo! :)

MAKCEK bukan NENEK said...

salam maulidur rasul buat umat Muhammad semua .

amiYo said...

Allahumma sholli 'ala Muhammad wa baarik wa salim 'alaihi..

salam maulidul rasul.. :)

d_LA said...

yup..berselawatlah selalu..jgn tgu arini jer..thanx bro, salam maulidur rasul to kembar tolo dan sume

diana said...

oh..
terima kasih..:)

Solihin Zubir said...

yeah! moga2 kita tergolong di kalangan umat yg mendapat syafaat di akhirat kelak..

Nasuha Salleh said...

Alhamdulillah

sejuk perut masuk blog ni
=p

terima kaseh
^_^

fairuspeng said...

ingatan yang baik....
sungguh bermanfaat...

Related Posts with Thumbnails