27/12/2010

untuk siapa?


sumber



p/s - tak sabar nak bagi ucapan macam ni kat awek bini aku nanti. ngahaha =]
Thank you for reading this entry !

29 comments:

Anonymous said...

Kenape mesti 'kesalahan'.. hehe.. x paham..

Anisa Hang Tuah said...

wahahahaha

nak jugak!!

cewah

kembatolo™ said...

anonymous.
sebab tak tahu nak tulis ape lagi..
bantai je kesalahan pon.. hakhakhak

kembatolo™ said...

anisa.
hambek la..
nah~

harharhar

Ciki said...

mm, kene kecikkan mate utk tengok...

hiro said...

untung spe jd laki lu..kah2

Anonymous said...

Hahaha.. ok ler tu.. kire romentik habis la ni walaupun hanye rekaan.. hak3..

Cik Cici said...

haha lelaki kalau jiwang sweet lah pulak ;p.btw sweet :)

si suraya said...

kenapa mata aku malam ni takdapat nak baca ayat kat gambar tu. cik kembar boleh buat video cakap ayat ayat kat atas tu? ada berani? hehe

cimut munniey :) said...

gile ah kembar jiwang HAHAHA

Bella Ayub said...

kah kah kah..tAK HABIS2 NAK MENJIWANGKAN KO KAT MESIR SANA.. RINDU AWEK MESIA BALIK JER LA :p

darkbatman said...

xsangka..hahahaha

CIK FAFAZ said...

utk sape?
sy taw!
haha

Halia Kentang @ Annpaan said...

jiwang

Cap Api said...

susah gak nak baca tu.. hehe..

kembatolo™ said...

ciki.
saje, nak ajar mata tu fokus sikit.. hakhakhak ^^,

kembatolo™ said...

hiro.
hiro mengom~
hahaha

kembatolo™ said...

anonymous.
rekaan? aish..
ni betol2 lah.. harharhar

kembatolo™ said...

cik cici.
euw~
menyesal buat entri ni.
tak pasal2 dapat sweet.. kahkahkah

kembatolo™ said...

si suraya.
nak buat video boleh je.
tapi kena tunggu ade tempat tuju dlu kot..
hahahha..*padahal tak berani*

kembatolo™ said...

cimut munniey.
bukan jiwang la.
ni namanya, maen maen.. hahaha

kembatolo™ said...

bella.
oit oit.
memang nak balik pon..
tapi semua awek mesia dah berpunye..
terus tak jadi balik.. hahaha

kembatolo™ said...

darkbatman.
eh eh.
ni mesti pelik kan?
hahaha.. *tetibe malu pulak*

kembatolo™ said...

cik fafaz.
takde untuk sesape..
saje je buat tu..
HAHA !

kembatolo™ said...

halia kentang.
biase je nie. haha

kembatolo™ said...

cap api.
tayah baca pon takpe.. haha

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha..tak sabor2 nampak :D

kembatolo™ said...

puteri iqa.
mesti~~
umo dah nak masuk 21 dah.. hahaha

Farah said...

hikhik . sweet la konon kan =P

Related Posts with Thumbnails