11/11/2010

Tsk tsk tsk..

Assalamualaikum. Korang nak tacing tak? Pelis tengok video nie. Sebenarnya nak publish petang sikit tapi dah tak boleh sabar, terpaksa publish jugak. Haha. Sedikit nasihat, sesape yang hati kuntum, sila sediakan tisu. Siriyes! Aku pun tacing tengok video ni. Subhanallah. Sesungguhnya, Allah tidak menciptakan sesuatu dengan sia sia. Setiap kejadian ada simbol keagunganNya. =)

Sungguh murni kasih sayang seorang yang bergelar ibu kan? Erks~ kalau aku nanges pelik tak? wahaha.. *tahan air mata*



*credit to hafieza saleh
Thank you for reading this entry !

21 comments:

mE iS aS said...

sedih gak...sob3

Encik Suami said...

dia tak anggap tue sbg kekurangan.
dia guna apa yg dia ada.so..kita yg cukup sifat nie..kene contohi dia.
bagi kat abg url video nie boleh.

kembatolo™ said...

me is as.
uik!~
ni sedih betol2 ke buat2?
ahahaha =P

kembatolo™ said...

encik suami.
saya tade anak ag kot.. hehe..
tade url la, sy donlod kat fb kawan je..

Ciklinn said...

ciklinn pernah tgok rancangan dia kat chanel apa yerk.. lupalah.. tapi sgt kagum dgn dia..

Syafinaz Razak said...

salam..

comment: like..:)

-silent reader-

kata kila said...

kuasa tuhan mengatasi

hiro said...

Kasih Sayang Ilahi.

..hizamirahim.. said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

T.T

kembatolo™ said...

ciklinn.
astro ke?
kat sini tade astro..=(
tv pon tak berfungsi sepenuhnya..
hahaha

kembatolo™ said...

syafinaz.
salam..
comment : like jugak..=)

-kembatolo-

hahaha =P

kembatolo™ said...

kata kila.
haah! dye berkuasa atas segalanya.. =)

kembatolo™ said...

hiro.
betol betol betol..
=P

kembatolo™ said...

hizami.
cool zami cool..
hakhakhak

Anonymous said...

Subhanallah.. Allah tu Maha Adil.. Dia kasi kekurangan kat hamabaNya dr satu segi dan pastinya Dia kasi kelebihan di sudut lain lak.. kalau kite mesti takleh belai2 anak mcm this mommy buat.. kan? *touching ahh ceni* - baby tu .. baby tu comel kan? hihi..

hamzah ian said...

seyes.. gua tenet slow.. video psl pe ni??

takleh loading

kembatolo™ said...

anonymous.
kalo paham bagus ler.. haha

kembatolo™ said...

hamzah.
video pasal mak kudung jaga anak dengan kaki jek.. seriyes menginsafkan~

mia said...

ohhh my...huhuhh..kagum sgt..thanks 4 sharing dis en kembar..

kembatolo™ said...

mia.
sama2..tersentuh kan? hehe

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

nangis!!!!!!

Related Posts with Thumbnails