20/08/2010

demam

alhamdulillah..
ari nie da masuk ari ketiga aku demam.. dan ari ni baru nampak tanda tanda demam aku kan berakhir.. dalam masa 3 ari ni jugak aku asek appoinment ngan katil dan jamban jek..
g jamban pon bukan buang hajat pape, tapi aku keluarkan segala isi makanan yang da aku makan.. suap ikut lubang tu, keluar pon ikut lobang tu jugak.. nasib la orang demam.. muntah ngan demam memang taley dipisahkan.. ibarat ore klate nga budu..

rini bru g klinik, dapat inject sejarum.. ngilu sungguh.. memang patut pon aku takut jarum, mende tu pedih wei.. laen kali kalo doc nak inject, kne wat istikharah dlu semeblom bagi kebenaran.. hahaha =P

oke, setakat ni je.. ni hapdet ringkas.. saje nak amek mood menulis.. kalo larat t, aku hapdet entri yang da tertunggak.. insyaAllah..

assalamualaikum..~
Thank you for reading this entry !

16 comments:

Penulis Setia said...

inject pon takot..xpdan dgn lelaki :P

saperakue said...

ek ena... hero demam kew??
apa nie hero tp jarum pown takut...

get well soon yer~~ cipoot jew entry ko kali nie... x sempat nak menguap da abes..

Kimmy said...

kalo demam dengan kemba skali ke? ;DD

peh,inject pun sakit? aish..

anyway, syafakallah..

Anonymous said...

cepat2 sihat.. nanti sian org kg laklok imam demam.. tp takpe.. imam demam, mesti makmum dok doakan kesihatan.. bestnye.. :)))
hehe.. kalau selesema minum susu panas cepat2.. it works for certain ppl.. utk encik kembatolo tak tau laa pulak.. dah tu kembajuruh demam gak ke?

I n n z said...

laaaaaaaaaaaa
pacik demam ghope nye .

Nur Hayaty said...

Semoga kamu cepat sembuh.amin ^__^

kembatolo™ said...

penulis setia.
weit! laki po ade rse takot gak..
takot kne inject je, yg laen2 tak takot pon..haha

kembatolo™ said...

saperakue.
hero mmg kne takot jarum..
sebab dye da tak takot kat mende laen da..kahkahkah..

tengs..~

kembatolo™ said...

kimmy.
dye tak demam pon..dalam 2,3 ari t, dye akan demam jugak..hehe

jarum memang sakit~ hoho

kembatolo™ said...

anonymous.
kne minum susu? susu ape ni?
dalam tin? ke susu lembu?or kambing?
hahahaha..

dye tak demam ag.. nanti demam gak tuu..haha..

btw, tenkiu=)

kembatolo™ said...

innz.
demam la wei..
lemah satu bdan nie..-_-'

kembatolo™ said...

nurhayaty.
tenkiu tenkiu tenkiu~

Atiqah idrus said...

agaga. takot jarum lak. hilang lah macho. heh.

smoga cpt sembuh. (:

kembatolo™ said...

atiqah idrus.
eh! takot jarum r macho..
jarang2 je ade..hahaha

tenkiu..~

Anonymous said...

susu kambing kot.. hehe..
kalau saye susu kambing laa.. if ade fresh lagi bagus kot.. pstt.. posa ke tak nih? ;ppp

takyah laa demam dulu.. tak XMEN ahh kalau demam.. *tlg ckp kat kembajuruh..* hahahah..;p

Fatin Aliyya said...

kod demam ke?ciannyer...dugaan posa..sabir jelah yek

smoga cpt sembuh!!!:)

Related Posts with Thumbnails