01/09/2010

berbuka puasa bersama RASAMAS..

oke.. aku taw korang da bole agak da entri aku ni pasal ape kan?
da terang terang tajuk tulis berbuka puasa, takkanla entri pasal semayang terawih pulak.. suwel kot kalo aku wat cenggitu.

entri ni sepatutnye aku taip minggu lepas ag.. akan tetapi, memandangkan aku diserang demam yang agak brutal, terpaksa aku tunda.. kesian entri ni.. lepas tu kan, lepas tu kan.. lepas jek aku sehat walafiat dari demam tu, ade satu masalah laen plak yang timbul.. korang bole agak tak hape? oh yes!! salah korang teka.. sbenanye, kabel telefon umah aku kena curik doe.. ntah mamat drug mne tah punye keje.. memang laknat r.. da la mencurik, pastu wat orang laen susah plak.. 2 kali dosa free dapat.. bulan pose ag.. haduih, taley nak kire bape dosa dye dapat.. na'uzubillah..
entri ni aku nak share gambar je.. ktrg bukak pose kat rasamas ni lepas balik dari hantar junior kat epot.. ala, yang entri lepas tu, ade aku citer.. nak bace cari sendirik.. lepas tu kan, aku nak cakap, best wei makan kat situ.. makan skali tak cukup, kne makan dua kali.. tambah tambah lak aku demam ritu, tade selera nak makan.. pasal tu r nak kne makan skali ag.. haha..

sebelom berbuka, tak larat sangat.. tdo depan orang jela.. =_='



masuk RASAMAS pon bole tdo lagi.. *sigh*



mamat ni r blanje.. sir aku dlu.. kehkeh.. ensem?



agak2 r nak gelak pon.. pose tuu... haha



gu jun myo.. kahkahkah !



tension tunggu makanan sampai..



asal cun jek minah uh?



poyooo..~



tak selera jugak lauk cenggini pon.. demam punye pasal..



p/s - terpaksa hapdet pendek je, kedai nak tutup.. menumpang wifi jek ni.. haha..k chow~


best tak lagu daus? layaannn...~ ^^,
Thank you for reading this entry !

12 comments:

Hizami Rahim said...

haha.
tak selera.
tapi makannn...
haiyak~

I n n z said...

eh eh kau pakai cincin ke nyahh ?
aii baru perasann .
u in relationship dgn sape nie ?
tak bgtaw pun .
wakaka

Fatin Aliyya said...

humangiah sodpanyer.bak sket!:)

maisyara Pot! Pot! said...

sedap tak? tak pernah makan lagi kt sana. hehehe xD

kembatolo™ said...

hizami.
kne makan r, org blanje kan.. hakhak

kembatolo™ said...

innz.
da lame kot aku pakai cincin uh..
ko baru perasan ke nyah? haha

kembatolo™ said...

fatin aliyya.
da abes r der..
tu pon aku makan sikit je.. haha

kembatolo™ said...

maisyara.
boley tahan r..
cukup tuk kenyangkan perut uh.. hakhak

Anonymous said...

nk mkn skali lg k??
meh ak nk blnje..hak3
kb mall je an??

kembatolo™ said...

anonymous.
haah.. kbmal jek..
oraiiittt~~ ble nak blanje?
semangat~ hahaha

Anonymous said...

sir tu name ape ek?? mcm familiar je~~

Anonymous said...

rasamas tu halal ker bro?

-tun-

Related Posts with Thumbnails