31/08/2010

akhirnye..

assalamualaikum..
selamat malam buat korang sumer readers kembatolo..
sebelom aku strt melalut pape, aku nak mintak maaf bebanyak sebab da lama biarkan blog nie sensorang.. kalo tak silap, da seminggu kot..

tuk pengetahuan sesape yg nak taw, aku ni da dikira sebagai mangsa malang berlapis-lapis da ni.. lepas satu, satu pulak yang datang.. dugaan ramadhan kot.. entri lepas aku ade cakap yang aku demam kan? aku ingatkan demam bese2 je, padahal demam aku tu ade nme femes wei.. name femes dye dikenali sebagai demam denggi.. hambik ko!!! skali kne denggi teros, siap kne masuk wad ag.. sape suro balik bercuti sangat.. kahkahkah..

tapi korang sumer tayah risau, skang ni aku da sehat walafiat da.. bajet ade yg risau.. hehe.. alhamdulillah.. syukur bebanyak pada Allah sebab da bagi balik nikmat kesihatan kat aku.. mse demam tu, Allah saje la yg taw.. tanak citer r kat sini.. perit tuk aku ingat balik.. wahaha~ pape hal pon, aku nak ucap tenkiu dan terima kasih bebanyak kpd yang amik berat sal aku.. hoho.. tacim..~ (T_T)

ok la nyah.. ai nak hapdet banyak2 ni.. entri ni ckup r stakat ni dlu.. pasni ade entri laen plak.. entri yang tertunda gara gara demam dengki.. eh ! demam denggi.. ekeke..

asslmualaikum.. kem salam kat mak bapak masing2..
selamat mendamba malam lailatul qadar..



gambar blur la nyah.. maap la, kamera nset jek..





Thank you for reading this entry !

8 comments:

adrinaqamarina said...

baru nak pegi melawat tapi da oke tak pe la. haha.

eh lagu daus! suka

Anonymous said...

tuh nama izwan lah..bukan izuddin..hak3

Kimmy said...

aiyo,, begitu rupanya.. penyakit itu penyembuh dosa~

anyway, bile balik egypt?

Anonymous said...

ouch~! org yg masukkan air tu tak reti pasang jarum ekh.. sampai darah terkeluar.. hehe.. =) *pengalaman jaga mak kat spital ajar saye mende nieh..*

kembatolo™ said...

adrinaqamarina.
halamak ! menyesal kuar awal ngat..hakhak..

sme2 suke..haha

kembatolo™ said...

anonymous.
eloo..izuddin la weh..
dye silap eja..tertinggal 1 'd'..kahkah..

kembatolo™ said...

kimmy.
memang pon..banyak kot dosa..bertimbun..haha..

lambat ag..bulan 11 kot..apsal?

kembatolo™ said...

anonymous.
tade r..pesakit tu hyperactive sgt..
tak pasal2 jd camtu..haha.. =P

Related Posts with Thumbnails