25/07/2010

sesi bermesra bersama gas petronas..

assalamualaikum..

hoi korang!! cepat cepat bace entri aku nie.. ni yang hot punye.. mood nak berblog datang menyerang skang ni.. jadi, aku terpaksa update cepat cepat sebelom mood tu terbang pegi.. sangat susah taw nak tangkap mood ni.. laju macam superbike doe.. da la lame tak update.. bersawang berkurap berkudis segala bagai da blog nie.. walaupun hanye 3 ari, tu da cukup lama bagi aku.. hahaha.. mintak maap bebanyak.. skang aku rase memang malas melampau-lampau..

sbenanye, aku tade citer nk gtaw.. cuma nak kongsi kongsi gambar gedik aku ngan encik kembar.. gambar fresh oke.. baru dipetik dari ladang.. terbaek punye.. hee~ korang yang pompuan tu, tak digalakkan tengok sebab takut takut 'tercair' ke hape kan.. jadi, dinasihatkan tak payah tengok la.. entri ni khas tuk lelaki je kot.. *bajet* hakhakhak..

lagi satu, kalo ade sesape yang nak beli gas tu, sila bagitaw eh.. khidmat hantar diberikan, cuma caj lebih dikenakan.. hahaha.. tipu je wei!! tayah caye.. kang tak pasal pasal aku dapat tempahan.. naye aku.. tataw nak cakau katne gas tuh.. sekadar halwa mata je cukup.. oke?

tempat : depan umah
masa : baru je tadi
hari : mesti la ari nie.. ngek!~

hurm.. korang tayah komen pape la ea.. bukak, bace, tengok, kemudian klik pangkah kat bucu tu.. kalo baek ati, tekan like fb tu.. kalo tak suke, tekan unlike.. ade ke? ngahaha.. nak komen ke tak, terpulang ah.. tade paksaan.. nak cakap model comot ke, pose taley blah ke, or pape je, terus komen.. jangan risau, aku takkan terase.. cuma aku akan hentam balik r nanti.. hoho

daa.. cakap banyak pun tak guna bai.. tengok jela..~


cubaan pertama.. gagal~ haha



lebih kurang je der..



sila kutuk.. eksen lebih, siap angkat kaki lagi.. blah r wei..~ haha



baek ceni.. cool je kan? hakhakhak



gunalah gas petronas



bang, tutup ketiak tu boley tak? haha



penonton setia..



walaupun terkurung, tetap sabar.. hahaha


sekian~

p/s - terpegunku..melihat 'kamu'..bergetar hatiku, memandang'mu'..~
Thank you for reading this entry !

14 comments:

Anonymous said...

*tekan 'like' secara telepati kt gambar yusuf* hehe..

Misshy Innz said...

er er er ..

Reen said...

hahahaha
pergh.
p/s tuh ntok sape derr??

Fatin Aliyya said...

aku ingt silap masok blog szali samad dh tdk.haha.pergh ni sjk bla ko wakl angkt berat neyh??haha.=D

ensem giler ...gmbr budak kecik tue...ngeh2

Jom Masak Channel said...

ala tu tong gas kosong kan..tau dah..lalalla :p

Anonymous said...

pelapes malek nor...

Anonymous said...

wehh..sek mu dok mesia..x kerat bulu tiok ko??mai cni..biar aku cabut..haha

Anonymous said...

erkk? nk gelak je. hahaha xD

ishiko said...

ah?? hahhaa... lawok!! tp cam kesian lak penonton setia tu.. tepung gomak comey ~

Zayani Zulkiffli said...

haha.
ada jugak mcm ni ek ;p

Anonymous said...

>______,

budak kicik tu je yg comeil
miahahahah

adrinaqamarina said...

lawak la tengok gambar budak kecik tu...adoi...nak gelak ne...

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

peh ketul2 hehe

Anonymous said...

kalau boleh rate.. mmg nak rate entri ni sebagai entri paling lawak edisi naugthytwin.blogspot
1st time tgk ngan kazen gelak guling2..

Related Posts with Thumbnails