02/07/2010

fatimah az-zahraa.




satu-satunya anak buah pompuan dari lima orang pendatang baru lam kuarga aku.. 4 orang ag ade lam entri sebelom nie.. nak tengok? sila klik sini


p/s : entri ni aku wat khas tuk ko.. aku dah janji nak tunjuk kat ko sorang je kan? ni aku da kotakan janji aku.. haha
Thank you for reading this entry !

10 comments:

I n n z said...

aku boleh komen tak ?

Anonymous said...

fatimah az zahra.. mata yg sangat adorable.. =) skang saya dah terminat same fatimah n yusuf.. name dua2 cantik..

Rina (◕‿◕)✿ said...

comelnye!

Fatin Aliyya said...

cute..rs nk cubit jek pipi.=D

aloh la... said...

tp bkpo anok buoh hok pue ni lah hok palo botok nyoh?? haha...

kembatolo™ said...

innz.
komen jek..tak kesah pun kalo nga ko..haha

kembatolo™ said...

anonymous.
sama pacik dorang tak minat ke?hakhakhak

kembatolo™ said...

kak rina.
tengs~
jangan la puji lelebih kak..segan sy..~hahaha

kembatolo™ said...

fatin aliyya.
ko jangan wei..nanti pacik dye cubit ko lak..nak?haha

kembatolo™ said...

aloh la.
baru lepah cukur..rmabut dop dey tumbuh..hahaha

Related Posts with Thumbnails