20/06/2010

da besar yep korang..~

assalamualaikum..
selamat tengah hari <--ejaan DBP tuk sahabat2 sekalian.. apakah khabarmu di sana? buat yang baru bangun, sila tengok rupa anda di cermin.. jangan terkejut kalo rupa anda seperti langsuir tersangkut kat pohon petai.. haha

okeh.. aku nak wat pengakuan terbuka sket.. ari ni aku bangun lewat.. takde la lewat sangat sbenanye.. bese bangun kol 8 tapi rini aku terlajak sket bangun kol 10.60 pagi.. tak lewat sangat kan? aku taw ada anak2 dara di luar sana yang takkan bangun selagi jarum pendek dan panjang tak mencecah angka doblas.. kan kan? ngaku jela..~ pastu, bila bangun lak, 1st skali mengadap tv.. eh eh, bukan bukan.. tv tu dulu, skrg ni dorang bangun terus bukak facebook.. betol kan? 

kalo nasib tak berapa baek lak, bangun2 dah kena leter sebijik dua.. semestinya leteran dan bebelan padu dari mulut mak korang.. blablabla.. pastu, ngan muka yang masih buntu, dan suara yang masih berkerak, perlahan2 korang merayap masuk bilik air.. n then sumpah seranah lam bilik air.. tak puas ati la konon2.. yang ko bangun lewat tu apsal? padan muka ko bai..! hahaha..

dah2.. aku bukan nak citer pasal tu la wei.. tetbe jadi pengulas aktiviti anak dara kat umah.. sori yep.. hakhakhak


gengster umah aku skang~ haha



entri ni aku nak citer pasal anak sedara aku..  selama aku duk kat sana, aku dapat 5 orang anak sedara.. memang kilang proses anak r abang2 n akak2 aku nie.. setahun 5 orang, dua tahun 10 orang.. kalo seploh tahun? wah!! banyak siut.. pasni boley bukai gerai jual budak r.. sesape yang lalu jalan pasir puteh-kuala terengganu, jangan terkejut kalo de ternampak banner jual budak kat tepi jalan.. hahaha.. tapi dorang ni laen mak r.. bukan kembar.. naye r kalo kembar 5.. penat doe nak teran.. hahaha.. tunggu anak aku nanti r kalo nak kembar 5..ngee~

dulu tengok gambar dorang, sumer kecik2 je lagi, ubun2 pun lembik lagi.. tapi skang, siap da boley maen laga kepala da.. keras kemaen.. siap hantuk2 ag kepala aku.. budak2 kan, aku layan jela.. aku kan pacik penyayang.. penyayang? waklu!!~



-muhammad- nampak macam pengutip utang tak? haha



-abdullah- ade bakat pelawak.. funny giler dye nie..



-danish- kalo jalan memang tak reti slow..



-yusuf- cute tak saya? hik3

tinggal lagi sorang aku tak jumpe.. satu-satunye pompuan dalam 5 ketul yang aku dapat.. haha.. tunggu minggu depan baru leyh jumpe..

k daa.. entri abes.. update da nie.. hee~

p/s - umi aku cakap, syarat baru tuk jadi isteri ktrg ialah mesti pandai menjahit.. hahaha.. bawak belajar lah ye cik-cik di luar sana.. ngaa~
Thank you for reading this entry !

21 comments:

miSs nAdia (。◕‿◕。) said...

hahahaha..
muhammad tu comey. ^^,
bilo nk bwk jupo cik ya nih? =P

bakal cekgu BM said...

yeiii,,
pndai dah mngeja si kemba neh,,,
bru jek anto comment kt entri "lama dah xbuat"..hu3...
nway..yg pling kiut miut adlh,,,yusuf la...sbb ade manis2 nye,,,cam pkcik die 2 hah...hoho

bakal cekgu BM said...

<<comment di atas bkn bmksd pokciknye kiut@miut@manis....sila jgn perasan ye dik!!~~

Anonymous said...

gamba kat atas tu yg pakai singlet putih tu nampak yusuf cam ketua..

yang benar,
peminat Yusuf Fahmi - cik anonymes

*motif makcik nak suruh pandai jahit? ni mesti nak suruh bakal menantu jahitkan baju raya ni.. hehehe.. pandai die plan.. ;p

Anonymous said...

pembetulan: yusuf fahmi pakai singlet kuning..

reen_sofee said...

danish comey!!
hee~

SuMa Sweet said...

kalau pandai jahit butang baju je takpe x??hak9

syuQ said...

pndai eyh nk alih topik psl ank dara lak..trick nk ttup kes die bgn lmbt arr tu
sebijik perangai adek laki ak! suka downgrade pompuan.. *nada nk gado*

I n n z said...

oi3.
ngata aku eh ?
HAHAHA !

dorunk tade rupe ko pun..
bkn anak ko ke ?
HAHAHA ! anak wak lu !

thee ^__^
aku blur la.
baru bgn tp nk komen gak
adehh

Kimmy said...

der,, penah nampak ke langsuir tersangkut kat pokok petai? hehehe..

huh? aku pun dah ada lima anak buah.. tapi dah besar2 dah sekolah dah.. hehe..





huh? menjahit? alalala~

kembatolo™ said...

miss nadia.
comey ko?supo tokpek jah..haha..
dop dae eh nop bawak,kelik kuantan doh..huhu

kembatolo™ said...

bakal cikgu bm.
mesti r..bakal cikgu bm da ajar, kne ikut r..tanak jadi student durhaka..hakhakhak..

pok daro yo memey manis pun..haha

kembatolo™ said...

anonymous.
siap ada pembetulan ag..hahaha

salah r..muhammad ketua..gengster giler tu..haha

memang nak suro jahit baju raya pon..ngee~

kembatolo™ said...

reen sofee.
danish kat KL..p r cari..hehe

kembatolo™ said...

suma sweet.
butang baju tak diterima ok..sekurang2nye,kena pandai jahit baju melayu..hoho

kembatolo™ said...

syuq.
da memang btol pun..anak dara memang macam tu kan?hahhaa

aku geng kot ngan adik ko..hoho

kembatolo™ said...

innz.
memang pon..nasib baek terase..haha

aku tade anak ag..tunggu r lam 2 3 tahun ag..insyaAllah ade..haha

aku taw ko baru bangun..tak heran lgsg sbb biase da macam ni..kan? hak3

kembatolo™ said...

kimmy.
penah kot..cumil doe..haha

yang ni versi budak2, kalo da besar tak layak masuk sini.hehe

reti ke?hak3

SuMa Sweet said...

2 tahun lg pandailah kot...hak9

kembatolo™ said...

suma sweet.
tape, nak kawen lambat ag..4 tahun ag..haha..sempat la.kahkahkah

anOOan said...

sume rambut hebat!

Related Posts with Thumbnails