20/06/2010

taley tunggu lagi..

assalamualaikum..
salam tak mandi ag tuk korang sumer..
harap salam ni tak berbau..

tuk makluman korang, aku baru je balik umah.. keluar dari kol 11 pagi n kol 12.30 malam baru balik.. kejap je kan? belikat aku ni rasa macam ketagih tilam da.. mata lak hampir 2/3 da pejam.. 1/3 je yang celik.. kalo ade salah eja tu mintak maap yep.. penat giler neyh ko taw.. ikutkan ati nak teros tdo je.. tapi kewajipan pada MAHA PENCIPTA belom disempurnakan, niat tuk tido terpaksa ditangguhkan.. 

aku ingat nak hapdet ari ni.. tapi bila da jadi ceni, terpaksa la aku tunda dulu.. mungkin besok kot aku hapdet.. mintak maaf sumer.. memang aku ngantuk sesangat.. 
jumpa lagi sok, ngan entri baru.. tapi ni bukan janji eh.. risau kalo2 esok jadi macam ari ni jugak, sibuk memanjang.. pape pun, tunggu je besok.. assalamualaikum..


muka risau~haha.. jadi tak?



Thank you for reading this entry !

11 comments:

Anonymous said...

it is more to *muke jebeyh* .. ;p

SuMa Sweet said...

dah2..gi tdo...nanti matetak cantik kalau tdo lambat...hik9

reen_sofee said...

laa
hahaha
g laa tido k!

hannamaruku said...

tu bukan muka risau. muka pening? haha.

kembatolo™ said...

anonymous.
muka jebeyh?haha..lantak r..

kembatolo™ said...

reen sofee.
da bangun pon..huhu

kembatolo™ said...

suma sweet.
wah..selama ni mata i cantik ke?ngahaha~

kembatolo™ said...

hannamaruku.
oit..!muka pening macam tu ke?
muka tengah meneran lagi sesuai kot..hak3

ஐ Nurul-chan ஐ said...

haha,terpegun tgk gmbo die je. :P kui3 tp,mke cm nk terkincit jee. lalalalala XD

kembatolo™ said...

nurul chan.
eh..mane taw nie?hahaha..

ஐ Nurul-chan ஐ said...

ade instinct . bhahaha :P

Related Posts with Thumbnails