12/05/2010

senyumanmu..(^_^)

awak,
saya tujukan lagu ni untuk awak..
awak tayah toleh kiri kanan, memang saya tujukan lagu ni untuk awak..
harap awak paham apa yang saya nak sampaikan ni..
terima kasih kerana memahami..:-)





SENYUMANMU - LETTO
Indah matamu derai rambutmu
Menunjukkan itulah keindahan
Yang memberikan bentuk senyuman
Sebentuk usapan kepada hati
[*]
Sinar wajahmu lembut katamu
Seperti nyaman ku menggubah dunia
Kian terasa begitu hampa
Semuanya sirna tanpa cinta
[**]
Ku temukan arti kerinduan
Dan ku mengerti yang ku cari
[***]
Oh bukanlah cantikmu yang ku cari
Bukanlah itu yang aku nanti
Tetapi ketulusan hati yang abadi
Ku tahu mawar tak seindah dirimu
Awan tak seteduh tatapanmu tetapi
Ku tahu yang ku tunggu hanyalah senyumanmu
Back to [*][**][***]

p/s - saya tak tahu siapa sebenarnya 'awak'.. hanya awak yang tahu siapa 'awak'..
"sebagai insan, aku kasih padamu"
assalamualaikum
Thank you for reading this entry !

8 comments:

milimilo said...

lagu baru letto ke ni.xpenah tau.check utube jap =D

Anonymous said...

ai dindin... mencari si dia ke? hehe ~mas

Anonymous said...

adeih~kwn aku sorng ni skrg da bkn main ey....=P

arifah zainal said...

lamo xsinggoh blog ni..
apo kabar tuan dio nih?
blog ni napok mace kabar baik jah..
hak3..
ok din..keep it up..!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ehem ehem.. ade ape-ape ke tu?

kembatolo™ said...

--> milimilo
eh ada je..album lethologica..2008 punye..tak penah dengar lagi eh?




--> mas
si dia apenye..aku tak tuju kat sesape pun..sape yang terase,tuk dye la tu..ngahaha~




--> anonymous
asal lak?nampak jiwang ke entri nih?mood exam kan..kena r wat jiwang2 sikit..*ade kaitan ke?*hakhakhak..




--> arifah
tuan dyo sehat sokmo..dop ajim sakit..kalo sakit pun,wat lolok sehat gop..ngaa~
nop up gapo lagi epah?




--> oshinz d' senorita
fuh!~punye la susah nak sebut nama..cane nak bace ni eh?haha
tade pape pun..cuma nak share lirik lagu jep..kuang3

nano said...

lagu nie penuh dgn makna,,,cukeeeeeeeeeee...weeeee
heheh...see yeah kembatolo,,,,aiyak :-)

kembatolo™ said...

--> nano
bes kan bes kan?terasa tak lagu ni tuk diri anda?hahahhaa..
senyum ke tu?hoho..^_^ tengs~

Related Posts with Thumbnails