12/05/2010

kali kedua dan ketiga..


assalamualaikum..

macam biasa, kalo nampak je salam kat atas nih, mesti korang taw yang aku nak update kan..? lagi2 bila share link plak kat facebook, nampak macam desperate nak suruh orang baca.. hoho.. sbenanye bukan desperate pun, saje nak tolong habiskan masa korang dengan baca entri aku.. aku taw ade gak time korang bosan maen facebook.. tambah2 pulak tade komen nak reply.. membuak buak lah rasa bosan korang tu.. jadi, langkah terbaek tuk hilangkan rasa tu, bacalah entri aku.. *cehs! gila2 dye ni promote blog..*wakaka..

sebelom kalam wal kata2 aku dipanjangkan, aku nak mintak maaf pada pembaca semua.. aku taw 2, 3 entri aku sebelom ni terjerumus ke lembah kejiwangan.. mesti meluat menyelubungi korang.. aku mintak maaf.. tetibe je idea timbul, pastu aku update la.. tak sangka entri tersebut jiwang.. terima kasih ahmad baihaqi sebab maklum pada aku.. tekan sini kalo nak terjah facebook mamat tu..ngaa~

entri ni aku nak citer sal award je.. da bersawang kot award ni.. baru sekarang nak wat entri.. maaf abang faizul ngan maya.. sibuk r sebelom2 nih.. sekarang je tak sibuk sikit.. tu pun sikit je.. lagipun sekarang tengah final.. wah! nampak cam gempak giler aku guna perkataan final!! huahuahua..

kepada abang faizul ngan maya, tengs bebanyak bagi award ni kat saya/aku/hamba/patik/beta.. <-- pilih yang mana paling sopan oke! walaupun award ni da berkarat, tapi amanah tetap kena tunaikan jugak.. terase ati nanti.. tambah2 lak abang faizul tu.. kang tak lalu makan sebab aku tak wat entri sal award yang dye bagi.. hak3*gelak banyak2*

ekseli, award ni ade syarat.. tapi macam malas lak nak wat syarat 1, 2 dan 3 tu.. bia aku buat syarat keempat jela eh? tape kan? boley amik tak award nih kalo buat syarat keempat je?

syaratnya ialah, ceritakan 7 benda pasal diri kamu.. ni dye 7 tu.. sila baca~

1. aku seorang yang susah nak terase ati.. kalo korang ade wat salah ngan aku pun, aku nak korang senyum je kat aku.. tu dah kira korang da mintak maaf kat aku.. baek tak baek tak?

2. seorang yang pentingkan kawan.. cuba jaga sebaik mungkin ati dorang, dan cuba rapatkan serapat yang mungkin kalo dah berkawan.. tapi sebelom kawan, kena lebihkan kuarga dulu kan?haha..(rase macam puji diri sendiri lak..rasa tak?)

3. seorang yang suka sindir orang laen.. kepada yang dah biase kena, dorang mesti paham pangai aku.. aku sindir hanya gurau2 je.. tade niat nak suro terase pun.. paham?

4. kalo tak puas ati ngan seseorang, aku akan masam muka, ataupun buat2 senyum je.. tapi senyum aku ikhlas weyh.. jangan pertikaikan keikhlasan senyuman aku tu.. nak dapat pahala kena ikhlas kan?wahaha~

4. suka memekak dan merapu serta membebel.. lebih2 lagi ngan geng.. lagi lebih kalo ngan partner aku sejak lam perut lagi.. yang tak patut gelak pun kadang2 ktrg gelak.. sah suwel kan?

5. banyak la pulak nak bagi 7.. tuk jawapan no 5, sila lihat jawapan no 6..

6. sila lihat jawapan no 7..

7. hoyeah..! yang last da.. aku suka ngan budak2.. kalo ade sesape yang masih budak baca entri ni, korang boley perasan yang aku suka korang.. tapi awas! jangan pijak kepala aku sudah.. duduk je dibenarkan.. kahkahkah..

award dari maya

award dari abang faizul

nota buku lali : perasan tak aku da tukar tagline aku tu? kemba tolo pun da guna tulisan laen.. hoho.. "kemba tolo.. nakal bukan sembarangan nakal, nakal kami suka ati kami la!HAHA.." description mintak penampar kan?babai~
Thank you for reading this entry !

7 comments:

hologramisfera said...

lagu apa ni weh.best pulak.ko nyanyi sendiri ke.lalala

izuddinrahim said...

ngeng kau.!ingat aku ni anuar zain nak nyanyi2?haha..lagu letto..senyumanmu..

ingat nak komen entri..dush!~

merahjamboo said...

thanks yeh linkkan saya, saya link kamu balik;)

-pja

Anonymous said...

jiwang2 sweekali skala tak pe....

ngahahhahahah

>.<

izuddinrahim said...

--> merahjamboo
sama2..orait2..tengs sudi jenguk ini belog..^^,




--> jane
memang nak wat sekali sekala pun..t kalo selalu wat, jadia mat bunga lak..cam abg remy..hakhakhak..

Puan Nurussalwa said...

salam,
ih3..
mcm2..

izuddinrahim said...

ape yang macam2 tu?haha..

Related Posts with Thumbnails