11/05/2010

apakah ertinya?

assalamualaikum..
hello kawan-kawan blogger sekalian..
kalian buat ape? aku nih baru bangun okeyh.. dengan muka yang masih lagi berkerut, dengan tekak yang masih lagi berkerak, aku terkebil2 taip entri ni.. boley tahan gak silau skrin laptop aku nih..Huarghhh..!!~ *menguap nih*

aku sbenanya nak citer sumtim kat sini.. bukan citer sangat pun, tapi lebih menjunam ke arah soklan.. korang penah tak mimpikan seseorang yang belom penah korang jumpe? paham tak? maksud aku cenggini, korang kenal la ngan sorang awek cun.. kenal tade la lama pun, baru sebulan dua je.. tapi kan, awek ni kerap sangat menghadirkan diri lam mimpi korang.. nak cakap korang penah jumpe pun, memang tak pernah..

pastu kan, awek ni baek ngat ngan korang lam mimpi tu.. super duper hyper baek.. heran aku.. bangun2, termenung jap.. "cane la dye ni leyh masuk lam tido aku?".. konpius kebingungan kehairanan sumer ade, pakej!.. ada tak sesape taw maksud or erti di sebalik kejadian ni? ade tak ade tak? aku butuh jawapan seyh.. lantak r jawapan dari cakap orang tua2 ke, or jawapan budak2.. aku nak taw jawapan je.. tolong yep...~

ni aku da buat beberapa kajian berbentuk andaian.. korang leyh terima tak?

kalo aku cakap aura seri awek tu power boley tak? dan aura dye dah melepasi beberapa benua hingga sampai kepada aku.. yela kan, sekarang kan dah terbukti hidup kita ni dipenuhi dengan aura segala bagai macam citer dragonball tu.. ni aku agak je.. andaian aku je pun.. jangan caye sangat..

atau andaian yang kedua, mungkin awek tu ada amal ayat pape.. yang boley buat dye masuk lam mimpi sesape je.. cehs! macam bomoh lak bunyinye... tapi tak mustahil kan? ngahaha~
kalo betol, aku dah kena buatan dye lah.. hooray!!~ jom bersorak ramai2..

dan andaian aku yang terakhir, adakah aku rindu kat dye? kalo betol2 aku rindu dye, mesti tahap rindu aku nih kaw kaw kan..? siap masuk lam mimpi siut..!! wah..!! manyak cantik ko nye andaian.. sangat gedik andaian anda nak maen rindu2 pulak.. ingat ni entri jiwang ke hape pacik oi? haha.. tapi aku nih jenis susah kalo nak mimpi kat orang biasa2 ni.. level aku mimpi artis lah!! kuang3.. hambik kau..! gedik lagi di situ.. wahaha~

aku harap sesape yang taw, tolong bagi jawapan kat komen ye.. jawapan anda amat diperlukan tuk mengubat hati yang lara.. cewahh!!~

p/s-jangan pikir yang melampaui batas ye sedara2.. hanya mimpi sahaja, tade adegan 18SX, 18SG, mahupun 18PL lam mimpi aku tu..haha

sekian~wa ilal liqa'..
papai!!



lebih kurang ceni kot mimpi aku tu..haha
Thank you for reading this entry !

8 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said...

Fuhh!!! jiwang abis!!!

kembatolo™ said...

ellow kak..cenggini pun jiwang ker?haha

miSSdiLLyDallEy said...

2 mknonyo dio suh mu kawen,,
yay!! bole mok len sore ag,..haha

kembatolo™ said...

iyo eh mekla?dop awal ko kawen maso nih?haha..

banyak la mok laen..mengom~haha

miSSdiLLyDallEy said...

eh standed doh nikoh tyme ney,,tmbh2 ag duk jauh gney,,wahaha

wey,,follow la ak,,ak susoh payoh follow mu,,mu kno la follow ak plop,,hehe

kembatolo™ said...

bia dop pun..aku dop sedio ag nop jadi tok laki ore..haha..tunggu meced sikit ag..ngeh3..

hom2..pahni aku g folo mung..sak risa la mcla..

manna_salwa said...

loh~
cenggini pon ade ke..
ih3..

kembatolo™ said...

asal lak tade?da terang lagi nyata ade nie..haha

Related Posts with Thumbnails