20/04/2010

kenapa aku rasa..?

ehem.. woit! assalamualaikum..
buat ape hah? tido eh? panas ceni pun boley tido lagi ke? euw! tade class lah mata korang.. kalo ye pun nak tido, bia la lam econ.. baru syiok.. oreng kelate panggil 'ngapuh'.. haha.. cuaca panas cenggini pun boley nyenyak.. hish..! impossible is nothing betol la..

aku nak tanya sikit nih.. korang tak rasa ke apa yang aku rasa? tak?! sikit pun tak rasa ke? dasat! aku nye boley rasa pasal korang tapi korang taley rasa pun pasal aku.. dasar tak kenang budi.. haha.. betol la, memang korang tak rasa sebab aku je yang terasa, bukan korang. cilabau!~

sebenarnya, rasa aku tu melahirkan perasaan yang mana perasaan tu menyebabkan aku rasa blog aku nih dah menuju ke arah keSKEMAan.. betol tak? sama tak ngan yang korang pikir? padahal aku da tekad tanak bagi skema.. tup2 terjerumus jugak ke kancah pen'skema'an.. ayat cannot go kan?haha.. aku anti skema okeyh! pegi jauh2 la skema, aku da perasan kau datang, sila blah sekarang!! syuh! syuh!

sape antara korang yang skema? baek ngaku.. sebelom aku sumbat stokin 3 warna aku lam mulut tu, baek korang cepat..! haha..

ni nak tanya soklan tuk sesape yang merasakan dirinya sebagai ahli kelab skema yang tegar dan beliau bangga dengan pen'skema'annya, best ke jadik skema hah? ada rasa macam makan epal tak? siyes aku cakap, aku ni anti skema.. anti sangat2.. sampai tahap kalo tengok orang pakai baju gaya ala2 skema jek, rasa macam nak pegi tarik bia terbogel dye.. haha.. sampai macam tu skali aku nye anti.. tapi ada sebab kot nape aku benci orang skema nih.. t laen kali aku citer..

buat masa sekarang, aku nak isytiharkan, BLOG AKU TIDAK SKEMA..
babai~ nak blah dulu.. pi ronda2 memalapkan kulit jap.. chow!~
assalmualaikum..


rambut skema kan?taley blah r..cakap anti skema..hak3
Thank you for reading this entry !

No comments:

Related Posts with Thumbnails