22/04/2010

yuhuu!aku di sini..

berikut adalah entri untuk hari ini..*cehs..bajet post hari2*haha


assalamualaikum.. hai korang.. selamat pagi ke nih? ke tengahari? hakhakhak.. tuk pendengaran telinga2 korang, kat sini masih pagi ye.. bukan setakat pagi, tapi awal pagi.. (sebenanye bangga sebab tak tido lepas subuh..wahaha~)

ari nih tade info atau pape ceramah free pun, just nak bagitaw aku sekarang dalam mode bermusafir.. di mana, buat apa, dan berapa lama tidak dapat dijelaskan. biarlah tergantung cenggitu soklan tu sebab tak nak orang kacau.. biasala, bila artis da turun padang, takut ada serangan peminat2 lak.. haha.. lagi perasan dikesan di sini.. sila hempuk kepala izuddin ye kawan2..!

tapi kan, ada 1 soklan yang aku boley jawab.. kalo korang tanya soklan ni," kau pegi ngan sape?", maka akan keluarlah suara dari mulut aku ceni, "semestinya bersama kembar tersengal!".. jadi, dengan bahasa yang romantik, aku sekarang berdua-duaan ngan izwan la.. lebih kurang macam honey moon r gayanye.. sweet kan?ngee~ honey moon la sangat, padahal amik masa nak gado banyak2..

kau sepak aku, aku terajang kau. <-- motif utama.. haha.. k la weh.. nak gerak dulu.. tak tahan tengok mamat sengal ni tido sorang2.. dengki bercambah-cambah nih.. orait..~ nanti aku wat entri gambar lak.. babai! assalamualaikum..  


p/s - best woo duk umah transit nih.. da la besau, sumer2 free.. bapak bahagia akuh..!haha.. tengs kepada pemilik laptop, bagi aku guna tuk wat entri ni.. walopun tade kebenaran.. muahaha~


satu tuk aku, satu tuk izwan, n satu lagi tuk driver taxi kot.. haha
Thank you for reading this entry !

No comments:

Related Posts with Thumbnails