09/03/2010

kuang asam pnye makhluk..!

Arghh..!aku tgh panas nie..tension beribu kali tension..kali lak ngan marah..mmg berapi2 r..
naseb bek aku xbtukar jadi hellboy..huh..!

ahaha..ilek2..kenkorang jangan r wat muke cuak cmtu..2 bru intro je..blom masuk isi ag..
aku tension sbenanye..sje nk wat drama skit2..hilangkan bosan cmpur asah bakat terpendam yg mmg takkan kuar..haha..cane la nk amik alih tmpat nasir bilal khan kalo cenggini..hoo~*tgginye angan2*

Hangin btol aku ngan makhluk ni..mmg arwah r aku kerjakan..blom sempat dye nk mengucap,PRRAAP!!bunyi mende 2 kne kenyek..wahh!puas ati aku..ase mcm da balas dendam yg aku simpan beribu2 tahun..muahaha~(mode pembunuh misteri). korang sume taw ke makhluk hape yg aku duk ngumpat dari td ni?kompem xtaw kn?haha..makhluk 2 dasat gilew doe..kalo korg tgk pn,dijamin pengsan oleh kementerian pertahanan malaysia..2 pn lepas korg bantai madu ngan tembikai la..haha..kalo kat mesia,korg hangin ngan nyamuk kn?tp kat cni laen..kt cni nyamuk 2 kre macam makhluk yg da nk pupus r..smpai kalo korg jmpe,nk kenyek pn rase syg plak..jarang woo leyh jmpe..*kat kawasan umah aku je kot,kawasan laen aku xamik taw*hee~. silap2 korg leyh bela lak nyamuk 2..hahaha..

Kat cni,ktrg lebih takotkan "Pediculus humanus humanus"..taw ke hape nih?ha?!xtaw kn..?kesian..:(( ni la makhluk yg aku ckp td..mmg seram..2 nme saintifik dye la..kalo name melayu plak,pijat..sekarang da taw kn hape makhluk 2..ni nk tanye,seram x?wahaha..

Di mesia mmg menatang ni xfemes sgt pn,sbb jarang2 je jmpe..*org ckp byk kat penjara,tp aku tataw la btol ke x,xpenah merase ag malam pertama kat situ..huahuahua*

Alkisahnya macam ni ; aku macam bese la,bgn pagi2 tuk semayang subuh,WAJIB 2..jgn tlupe o wat2 lupa..kalo aku taw korg miss,nahas aku kerjakan..haha(garang nieh). Lepas aku semayang,aku pn ilex2 la dpan laptop smbil bukak fb..smpai satu saat 2,dtg r makhluk ni..dengan selambernye dye merayap kat kaki aku..siap lenggang-lenggok ag..!!kuang ajo!!secara otomatik gak,darah aku yg brada bwh paras bhaya meningkat hingga 100°C..menggelegak beb..lantas aku dgn kelajuan cahaya,mengejar pijat 2..terpekik2 mende 2 mintak tlg..*bajet leyh dgr*haha..ble da dpt 2,ape ag..kenyek smpai lumat r.."innalillahi wainna ilaihi raaji'uun"..mangkat da sekor makhluk Allah..hee~ tp,lepas 2,aku rase mcm xpuas ati jek..xsedap ati eyh..kne tmbah aji kot bru bez skit..haha.. Lalu,dri ini pn menyelak tilam..MASYAALLAH!!gilew byk pijat 2 kat bwh tilam aku..da bukan pijat da,btukar jd pepepepijat..byk sgt..~siap beranak-pinak lak 2..ada mak,bpk,nenek,n atuk yg dukung cucu pn ada..hakhakhak..terus terbantut mood aku nk maen fb..emo serta-merta.. Seterusnya,aku pn amik la inisiatif nk bersihkan makhluk lahanat 2 dari bilik..aku angkut tilam yg berjisimkan lebih kurang 20kg 2 naek ke sutuh umah aku..seorang dri tanpa bantuan machine walo skit pn..gne tulang 4 kerat jek..konon2 nk jemur la..mudahan2,mende 2 nyah dari tilam aku 2..*secebis harapan*haha.

2 sal tilam,yg katil plak,aku bwk trun tngkt bawah..ground floor kot..pastu,aku biar je katil aku kt situ..niat da tanak amik da,buang terus..!padan muka=p..ehem,bkn katil yg da siap k,juz katil yg da dileraikan..kre kayu2 jela..haha..sedih r nk tgglkan katil aku 2..da dua tahun aku bersama ngan dye..sebaknya dada..*emo2*..takkan ku lupakan jasamu itu..ingat daku lam doamu--->khas tuk katilku..huu~ n skang,aku hanya duk atas slimut je..katil da buang,tilam lak tgh berjemur sambil menikmati musim panas kat atas sutuh 2,..pling kejap pn smggu r aku terpaksa tdo ngan slimut je..uwaa..!~
-abis citer-

kat bwah ni aku sertakan gmbar bilik aku(bukan bilik sbena) tuk tatapan korg..

model xbgaji..sori bro..haha
Thank you for reading this entry !

No comments:

Related Posts with Thumbnails