13/12/2011

Mintak Putus Boleh?

Malam tadi gf gua buat hal. Buat hal yang macam mana? Hal yang berjaya bikin gua makan hati. Bukan makan hati guna mulut tu, ni makan hati tayah guna mulut. Buka mulut pun tak perlu. Senang cakap, makan dalam!



Lu tahu apa jadi? Gua nak story lebih-lebih pun gua sendiri tak faham. Gf gua tiba-tiba mengalami keputihan. Tiba-tiba ok tiba-tiba! Ye, gua tahu dia memang putih tapi tayahla sampai semua sekali nak putih?! Stress sungguh dapat gf macam ni. 



Seingat gua, dulu dia tak begini. Biasa kalau merajuk pun, kejap je. Dalam kawalan lagi. Belai-belai sikit terus ok. Kali ni entah makhluk durjana mana yang rasuk dia, pujuk rayu gua dia boleh buat tak endah. Buat macam tak nampak. Apa dia ingat gua ni tunggul ke? Gua ada 6 pacs oke, jadi kena up la sikit, tunggul ada 6 pac ke. Sentap gua.



Mesti lu tak caya kan? FINE. Gua tunjuk bukti.



kan betul gua cakap keputihan. (abaikan muka ketat gua)


Langsung gua taley terima bila dekat keputihan tu ada jugak kehitaman. Macam titik hitam pada hati setiap kali buat dosa. Lebih kurang.



ni ha kehitaman. APP ERROR 606. (muka sememeh pun nak interframe jugak? grr!)



Lu tahu tak apa maksud gf gua buat macam ni? Ataupun kalau tahu camane cara nak pujuk biar dia ok balik, mintak tolong share eh? Gua tak boleh hidup tanpa dia. Terseksa batin tahu?



Buat masa sekarang gua rujuk balik gf lama. Walaupun agak berusia, gua tak kisah. Asalkan dia boleh terima gua, tu dah cukup baik dah. Gua bersyukur. Sayang awak! Tapi lagi sayang sebab awak takde bbm. T_T



gepren lama



Petang nanti gua akan upah orang 'kerja'kan dia. Baru padan muka, sape suruh mengade sangat! Nasib baik ada warranty. Okbai !



#OffTopic : Entri ni bukan nak menunjuk. sikit pun takde niat macam tu. aku cuma nak kau tahu betapa luluhnya hati bila jadi macam ni. HAHAHA ayat mintak derma penendang nampak? kbai ~
Thank you for reading this entry !

33 comments:

[k]o{q}i[n] said...

try cek kt kedai blik la...

*cet, nk tunjuk enset rupenye..

Gadis Pantai Timur said...

gf lame lagi cun lah der..

nuruashia ♥ said...

gagagaga...ganah molek gf die smpai ade keputihan hahahah :P

Finaz Jaafar said...

weyyyyy gepren lme lu lagi stailo kot..alahai, kelebihan BB stakat kat BBM je pun..

Mra Mastura said...

aku lg ske gf lama kau. lol

reenapple said...

aku pom sedang mengalami situasi ni.. haha

btw, gf lama lagi cool...

NurAmal said...

gepren lame lagibesh la... :)

CekbOlat-bOlat said...

gf lama seksi giler.. lupekan yg baru -_-"

H.J said...

tok leh g BB,,punoh doh..haha

LittleGurl said...

amboiii siap ade keputihan ish ish -_-'

laskar pelangi said...

gf lama dah cun kot. hek3

kaAka said...

at least gf still lg xsisi...
kita punya terpaksa "derma" kat org yg "baik" tnpa kbenaran..lg sadis,now bchenta ng bf low profile jer...

DanieL AdiE said...

Kayanya dia...

LydSunshine said...

gf lama pun okay lagi apa.

kata kila said...

baru aku nk mintak bb pin lalalala

Nour Eyza said...

gf baru pun tak mampu nk beli, gf lama inikan pula..huuuuu

Anonymous said...

bb aq pon rosak....screen problem...bru beli 2 bulan...hahaha..nk repair 300 boh

Ana Farhana said...

huuuu~ bb ni sllu hang mcm tu jugk laa..ttbe je..geramm

syanabel said...

pernah jadi jugak camtu. Format error. SO kene hantar kedai suruh dia format balik. Hari tu kena dlm 70 hengget gak la.

niamarlissa said...

lagi suka gf lama lah... tpi gf bru ada bbm i like !

niamarlissa said...

lagi suka gf lama lah... tpi gf bru ada bbm i like !

Anonymous said...

hahaha..dua2 henpon mahal..ok la tu...

Iffah Afeefah said...

meh gf ko tu

pas aku

taula aku keje kan pulak wakaka

Rozuan Ismail said...

dua2 gf ko mahal

|| amira || said...

kenapa muka macam muka pesalah ??
hahaha :D

Hashikin Fuhairah said...

hahaha. cun gf :)

aidabeelicious said...

ingat cerita apa -.-

nari noh said...

assalamualaikum..
menarik blog tuan..
follower pun ramai
gadis gadis manis lagi
tahniah ya ustad
bila le jumpe lagi ne
jom outing sama huru hara

http://nazrinoh.blogspot.com/

Rtp Farra Arisha said...

emm, take good care of these precious things after this..

nurul diana said...

BB mmg bnyk songeh , sye skrin trus rosak , huhuh

EZAN IDMA said...

gepren lama awk cantik :p

Anonymous said...

GF ko same mcm BF aq ni, tapi BF aq oky je, x wat hal pon, baik mcm aq, hahaha (fezza kebot)

Arina Shamsul said...

Hahahaha..wat suspen je...susah2 couple dgn si setia ditempatnya tu je,yg penting bawa bekal duit syiling je..hihihi

Related Posts with Thumbnails