11/09/2011

Tak Reti Bersyukur Lagi?

 



"pandanglah mereka yang berada di bawahmu, nescaya kau akan kenal apakah erti bersyukur"
Thank you for reading this entry !

10 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

Alhamdulillah..kita kt malaysia ni hidup aman, makannan cukup dan segalanya okay...

jom kita bantu saudara2 kita g kt sane sdg menderita tu.. smoga beban mereka dpt dikurangkn ...

♥ nanurinos ♥ said...

sedih tgk keadaan diorg..tp syukur la..malaysia masih di tahap aman,alhamdulillah =)

JIJI YU said...

koya kato2 mu..aku tau ambik mano ni...ehehe

Amirah Suhana said...

alhamdulillah :') bersyukur dgn apa yg ada

kak lang said...

sedih...kita patut rasa bersyukur kerana tinggal d malaysia

shera haifa said...

sedihnye.. kesian mereka.. bersyukurlaa shera..:(

Rozuan Ismail said...

dah tengok video ni yg u postkan kat Facebook. nice =).buat kita sedar betapa bertuahnya kita jika dibandingkan dengan mereka. by the way,tgh tggu u approve my friend request dekat facebook

ekabukanmakcikkau. said...

entri sedih pertama yg aku bace harini . beribu lagi nak kena baca tu heheh

hafidah said...

sedih sgt..berdoa utk mareka..syukur m'sia nie aman lg..

aidabeelicious said...

boleh tak nak cakap memang suka dia buat entry cemni. kasi like satu mamak ;)

Related Posts with Thumbnails