26/09/2011

Perangai Budak-Budak Ni Comel Kan?

Assalamualaikum.



Stendek budak-budak, bila dah suka dengan someone, dorang akan cuba rapat dengan orang tu. Mereka akan bergurau semaksima mungkin tak kira masa. Baik pagi, tengah hari, petang, siang, or malam. Pendek kata, bergurau all the time. Eceh, speaking ke? Kelas kau jahh. hahaha.



Nak dijadikan cerita, kazen aku yang masih lagi bebudak ada datang rumah. Minggu lepas kalau tak silap. Dorang sebenarnya tinggal kat kolumpo and balik ni pun sebab atuk aku tak bape sihat. Alang-alang balik kampung, dorang singgah kejap rumah aku. Kebetulan masa dorang datang, aku takde kat rumah. Izwan pun sama. Jadi, tak sempat lah dorang nak bergurau dengan teruna kacak, taff, lagi sopan. HAHA. Tak abis-abis dengan poyo kan? Terajang baru tahu.



Lepas tu, masa kitorang balik, masing-masing dah terbungkang. Sorang atas sofa, sorang atas tilam, dua lagi lantak ah celah mana pun. Yang penting, dorang dah selamat melayari bahtera mimpi. Aku macam biasa, sampai rumah terus layan bola. Masa tu MAN U lawan Chelsea kot. Eh perlu ke aku cite pasal ni? Skip..



Keesokan harinya, masa tengah kemas umah, aku terjumpa la secebis note yang tulisan tak bape nak lawa. Nasib baik masih boleh dibaca. Jemput la tengok.



boleh baca kan?


Ni lagi satu ;



banyak conteng pun takpe lah. terharu mak uolls. haha



Kan dah cakap perangai budak-budak ni comel. Kau orang ada? Kehkehkeh.
Thank you for reading this entry !

31 comments:

DanieL AdiE said...

SGT COMEL HOKEY!!!!

Fatin Syahira Ramli said...

alolo sweetnya kekanak tue =')

SweetyMui2 said...

holloh! cute :p

saperakue said...

1: sopan?? taff?? oke angkat bakul baju sendiri...

2:MAN U tu amat2 la perlu dimentionkan... huahuahua..

3: ok tulisan tu sangat2 lawa berbanding tulisan aku =_=!

PutriesNoora said...

alololo,cumels=D

y i e n said...

alolo~ sweet je ... umo bape dorang ni? pompuan ke? mesti keciq2 dah simpan perasaan ni kat abg din n abg wan die, ahaks~~

Mama Kembar Tiga said...

comeinyaaaa! umur brapa tu?

Unknown said...

macam tulisan kena paksa je nih>>
kamu paksa dia tulis ye/??

ekekekek

Anonymous said...

eh, tulisan "sayang abang" tu macam font dalam ms word ah.. kelas kau jah~

ishiko said...

cheeehh

HannaFauzann said...

alololo comelnye!! :D

Jom Masak Channel said...

wah siap bagi no fon tu..hehehe...

dak2 punya surat atau kad memang cecomel..hehe

Hello Hello said...

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

anamizu said...

"i lap u la abg din & abg wan"
wahhhh!! drg dah booking awal2 lettew maksudnye..sweetnye..hehe :P








cik ana.

Ujang9897 said...

gua mcm tu la..sbb tu org pggl gua comel

izuddinrahim said...

adie.
sape comel? tukang bace ke tukang tulis? hahaha

izuddinrahim said...

fatin syahira.
kekanak je ke? =P

izuddinrahim said...

sweetymui.
ehem ehem. terase.. hahaa

izuddinrahim said...

saperakue.
1. aku guna stail lif. tekan naik sendiri. haha

2. aku arsenal. kbaii

3. tulisan aku lagi lawa lah kan? hahhaa

izuddinrahim said...

putriesnoora.
sape comel? ehem ehem..

izuddinrahim said...

amin.
xtau no sapo dio letok. hahaha

izuddinrahim said...

pink velvet.
haah pompuan. darjah 4 kot. haha

izuddinrahim said...

mama kembar.
ntah la kak. 10 tahun kot. hahhaa

izuddinrahim said...

diana.
shadap yuuu.. hahaha. =p
mane ade paksa, tu rela okeh. hahhaa

izuddinrahim said...

az zahra.
ye ke? ape name font tu? nak cari nih.. haha

izuddinrahim said...

hannafauzan.
kan? ololo.. terase aii.. haha

izuddinrahim said...

nur hidayah isa.
ntah no sape dia tulis. haha

org tua pulak cane? lagi comel kot. lalalala

izuddinrahim said...

bloghok.
hiahhhhhh~

izuddinrahim said...

anamizu.
err.. takkan nak booking sepupu? -.-"

izuddinrahim said...

ujang.
kahkahkah. lu mmg comel. gua akui. haha

Syamimi Hazirah said...

Auuuww comel gila. Sweet betul budak-budak zaman sekarang XD

Related Posts with Thumbnails