22/01/2011

shopping.

Dua beradik sedang berada di salah sebuah supermarket di ibu kota negara padang pasir.

si abang : weh! aku rase nak cari sweater r sehelai dua tuk musim sejuk ni.

si adik : ko nak buat ape? bukan ke dah belambak sweater dalam loker ko tu?

si abang : ala.. tu yang tahun lepas.. ni tahun lain, kena cari baru la. boleh? *senyum*

si adik : suka hati ko la.. *muncung*



Mereka memasuki kedai yang mempunyai lambang jalur tiga.

si abang : wei! kalau aku amek yang ni boleh tak?

si adik : padan ke saiz tu? kalau ok, amek jelah.

si abang : orait! aku amek yang ni.



Setelah selesai membuat bayaran, mereka berjalan keluar.

si abang : oit oit! ko nak pegi mane tu? pintu keluar ikut sini la..

si adik : aku nak cari kedai lambang right pulak. ingat ko sorang je nak beli sweater? huh!~

si abang : ceh! #@&%~ (-_-")
***



Ingat best ke jadi kembar? Kalau sorang dapat, sorang lagi mesti nak jugak. Lumrah. Hahaha. =P



DSC_0061
[gambar hiasan]
Thank you for reading this entry !

48 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

heheh.. yang adik comel ^^ macam manjeee jee

Anonymous said...

hahahaa...2 bru sweater....kalo bab kawen,kalo sorg kawen,sorg lg kne kawen jgk la ek....so,kne kawen serntak la ni...bru la x dgki...kan3???

emieysandra said...

best pe ade kembar..sharing the moment together!

Anonymous said...

lucu betulla korang ni!

Nur Fatin Nabila Zeeyan said...

kbmall?

..hizamirahim.. said...

apesal korang kembar?

susah tak soalan ni.


haha.

Anonymous said...

eceh. izwan suke tiru nieh. hep. :D

syarifah radiah ibrahim said...

eh kalau kembar keluar pegi mana2 mesti kena pakai baju sama ke?
hehe~

aima in luv said...

kalau sorang demam, sorang lgi demam tak???

Abir Abhar said...

mcm mana lah kawin nnt
hahaha

Encik Suami said...

abg pun nak jugakkkkk(sambil hentak kaki kat lantai).
apa kata belikan utk abg skali,buleh?

cik violet said...

ala...comeynye kowang nihh..hehe

JIJI YU said...

kemba..ejah baju ahly sehelai ko aku..saiz M

Wan Zulqhairi said...

apsal tak beli yg beli satu percuma satu trus...

Anonymous said...

tersengih je baca entri ni .lawak je :P

Niz said...

haha
kalo sorang kawin
sorang lg mesti ikut jg kan
kembar kembar..

Ery Farieha said...

hahaha tu la kembar
semua nak sama
comelnya la ;)

diana said...

kalau sorang ada gepren yang sorang lagi jeles tak??
saja nak tau...

Ratu Sulaman said...

cutenye ade twin...........................................................................................................

Cik Ungu Violet said...

ya ampun, kongsi-kongsi la bah ! hahaha XD

tapi kalo cik ungu ada kembar pun mesti jadi macam tu gak. baru fair & square -_-"

kembatolo™ said...

yuyu.
erk.
abang tak comel ke?
hahaha

kembatolo™ said...

anonymous.
memang ingat nak buat macam tu pon..
hahaha

kembatolo™ said...

emieysandra.
wahaha.. siap bi lagi tuu..
setuju! memang best! haha

kembatolo™ said...

anonymous.
lawak kembar. biase lah.. haha

kembatolo™ said...

nur fatin.
haah. kepsi(kfc) kbmall.. hee~

kembatolo™ said...

hizami.
entah la wei..
tetibe jek, mase lahir tu keluar dua orang skali.. hahaha

kembatolo™ said...

anonymous.
tak jugak. same2 meniru lagi betol kot. haha

kembatolo™ said...

syarifah.
hahaha.. ade jugak yang kena sekeh nie.. MESTI! hahaha

kembatolo™ said...

aima in luv.
mungkin. besenye macam tu.. hikhik

kembatolo™ said...

abir.
kawin bini masing2 la.. takkan nak share jugak? hahaha

kembatolo™ said...

encik suami.
takde saiz la bang.. hahaha

kembatolo™ said...

cik violet.
lalalalala~
comel tu maksudnye kacak kan?
hahaha

kembatolo™ said...

jiji yu.
insyaAllah jie. nati aku wat kelik..

kembatolo™ said...

que.
kalo ade dah lame aku rembat ko tahu.. hahaha

kembatolo™ said...

anonymous.
hahahaha.. tolong gelak jugak.. =P

kembatolo™ said...

niz.
insyaAllah.
kalo dua2 dah ade calon.. hahaha

kembatolo™ said...

ery.
whoaa.. dapat comel lagi..
aminnn~ hahaha tetibe..

kembatolo™ said...

diana.
erk.
soklan tu tak tahu la ape jawapannye..
sebab dua2 belom ade gepren. haha

kembatolo™ said...

ratu sulaman.
mekaseh mekaseh.
kenape mesti cute? kacak taley ke? haha

kembatolo™ said...

cik ungu.
mane boleh kongsi. kedekut nieee..
hahahah..

ha..! kan dah cakap.. haha

CIK FAFAZ said...

hahhahaaa.
samelahhh!
tak nak kalah. kalu sorang beli mseti lagi sorang nk beli jugak.
uhuhu

Solihin Zubir said...

sorg adidas, sorg lagi nike.. haha..

kembatolo™ said...

cik fafaz.
kan dah cakap..
kembar memang macam tu.. hahaha

kembatolo™ said...

solihin zubir.
itu je kedai feveret.
nak wat cane.. haha

NURUL SYAFIQAH AZIZAM said...

haha..btul tu btul..:D

Farah said...

Eleh , bajet comel je la tu . Haha .

Memang best kan kalau ada kembar .

ShidaHaron said...

sweeeeeeeet! =)

Rozuan Ismail said...

kira jadi kembar ni duit byk hbis ke?

Related Posts with Thumbnails