11/05/2011

gedik dan lembut.

Ok hai assalamualaikum. tulis entri dengan cepat sebab masa tengah taip ni orang tengah azan. jadi, nak tanak kena siapkan laju2 nanti tak sempat nak semayang jemaah dekat masjid yang terletak kira2 3 langkah kaki orang dewasa, ataupon 6 langkah kaki bagi kanak2 dari rumah aku ni. hahaha. soleh tak aku? sangat?! mekasehh~


ehem.. jadi kali ni aku terpaksa taip entri yang berkisah tentang gedik dan lembut. seriously aku tak tahu ape beza antara dua mende tu sebab aku ni bukanlah bersifat demikian. tapi terpaksa tulis jugak sebab ade makhluk yang suka potpetpotpet(tapi cun haha) suruh aku buat entry ni. bila aku cakap takde idea, selamber boleh cakap "amik diri sendiri sebagai contoh". apekah?! ni nak tanye, aku gedik ke hah? sila jujur dalam memberikan jawapan anda. kehkehkeh.


kalo cakap pasal lembut tu aku taulah sikit. sikit sangat. lembut tu yang cakap ade auw auw, pastu jalan kepit2. lebih parah yang jalan pon nak kasi lenggang-lenggok kan? sebelom imaginasi korang pergi lebih jauh, aku tegaskan di sini bahawa kita bercakap pasal lelaki ok! jadi sesape yang dah bayangkan pompuan dalam otak harap2 boleh tukar jantina tu. boleh? xD


gedik pulak macam... urm.. err.. hurm.. haish..


see..! kan aku dah cakap aku takde idea pasal gedik ni. gedik pompuan aku taulah camane tapi yang lelaki punye serious aku blurr.. lain jantina lain gediknya kan? ade sesape boleh tolong jelaskan? sila bagi komen k! ok bai.. (dah qomat bebeh, ai pegi dulu. auw auw~)


*tanak letak gambar. nanti korang cakap aku gedik. haha.
Thank you for reading this entry !

31 comments:

NurAmal said...

salah satu sifat gedik tu mengada2~ ...

FizaFizz said...

terPAKSA taip ea?? sian2..hahaha
and
yes! u are! gedik! bhahaha :P

man yusoef said...

gedik macam kau...haha

izzah said...

tau pun letak gambar mcm gedik!!haha..

SyedGraphiX said...

wakakaka. gedik dan lembut itu kau. ehh. slamba je aku. pdhal tak kenal pn XD

Puteri Iqa Izyan said...

pehhh... nk g mesjid, update belog dulu.
hebak ah. haha


gedik laki tu bile manje.skit2 merajuk. muahaha. bagi aku r.

Corat-coret said...

haha...no komen..! [tp dah komen pon dahh]

Anonymous said...

tulis time azan??

sy bc time azan...
haha..
ok, dh qomat..

*komen xde kaitan*

Solihin Zubir said...

aku benci laki lembut menggedik nk jd pompuan cam bapok tu.. haha..

kembatolo™ said...

nuramal.
oo.. rase macam tak mengade pon. yeay! selamat dari gedik. haha

kembatolo™ said...

fizafizz.
diam lah popet!~
ahahahhaa.

i tak gedik, i sopan. hoho

kembatolo™ said...

man.
kalo aku gedik, ko mesti gedik kuasa dua kan man? ko kan selalu lebih.. hahaha

kembatolo™ said...

izzah.
hahaha. dah tu mmg taley letak gambar la? ane bolehhh~ hahaha

kembatolo™ said...

syed.
eh kalo gedik aku boleh terima lagi. tp kalo ko cakap aku lembut mmg TAK la syed! hahahhaa. ko kedingg~ hoho

kembatolo™ said...

iqa.
sambil2 je. kebetulan. haha

nasib baik aku tak suka merajuk. maka selamatlah aku dari gedik. hahaha

kembatolo™ said...

corat-coret.
err? apekah? hahahha

kembatolo™ said...

anonymous.
azan ape? isyak eh? hahaha.
kantoi tak pegi berjemaah. ahaha

kembatolo™ said...

solihin.
aku lagi lah benci. rase macam nak terajang sorang2. tapi kalo mmg dye macam tu, aku terpaksa terima lah. hahaha

erysweetie said...

err...aku pun dah naik kompius dgn maksud gedik..tp slalu jek guna..hehe

kembatolo™ said...

erysweetie.
ha.. reti guna tapi tatau maksud. parah tuu.. hahaha

nur hidayah isa said...

kalo dah dekat je masjid tu mmg wajib la solat kat masjid..heee

aku rasa org yg ckp tu, dia nk kate ko gedik la...kahkah...

JIJI YU said...

hahah siap letok link aku pat staff uh.terharu aku

Ain Zulaikha said...

hahhhhahhahah gedik!! hahahha

KuNanGKuNanG said...

gedik tu mengada2...lembut tu penuh ngan sopan santun....i likeeee...

hiro said...

nk gedixx ark.

kembatolo™ said...

ain zulaikha.
err? untuk siapakah gedik itu? haha

kembatolo™ said...

nur hidayah.
kalo jauh pon kena pegi jugak, beza dye awal ngan lewat jek. haha

ye ke? nape aku tak perasan nih? hahaha

kembatolo™ said...

jiji.
mg kae sep otai doh jie.
patut ah duk situ. haha

kembatolo™ said...

hiro.
ko mmg dah gedik pon hiro.
hahahha.

kembatolo™ said...

kunang2.
suka lelaki lembut lah? ke lelaki gedik? mane satu ni? hahahah

liyana said...

gedik tu mcm ngada2..
gedik sbb kurg kasih syg kot..
suh org bg perhatiann..ngee`

Related Posts with Thumbnails