08/03/2011

selamat ulangtahun sayang.

Sayang,
Hari ni 8 mac. Dalam sedar atau tidak, sudah setahun kita bersama. Tahu? Sudah genap setahun kita berkongsi suka duka, senyum tawa dan air mata. Best kan? Hahaha. 



Ingat tak masa mula-mula kita kenal? Masing-masing malu. Nak tulis pon rase macam kekok je. Perasaan tu tayah cakap la, janggal sungguh! Tapi kita tetap tak putus asa. Sebab kita kan yakin, kalo dah jodoh semua tu takkan jadi halangan tuk hubungan kita. Apa yang penting, yakin dan percaya kita terhadap hubungan ni dan tak lupa juga doa kepada Allah agar Dia berikan yang terbaik tuk hubungan kita. Selebihnya, kita tawakal. Hehe. Tetiba segan pulak. ^^,



Yang tak bestnya, bila kita dah bersama, banyak pulak dugaan yang datang kan? Betol-betol ujian bila setiap hari mesti ada yang ikut awak. Saban hari semakin bertambah. Awak risau lantas awak bagitahu saya. Saya pulak boleh selamber je gelak bila awak mengadu. Hahaha. Teruk ke saya? Saya cakap benda ni normal je. Awak kena biasakan diri.



Lagi satu awak pernah tanya saya takpe ke kalo ramai yang ikut awak. Saya senyum. Tengok je saya senyum, awak nampak hairan. Pelik sangat ke saya senyum sampai awak jadi macam tu? Ke senyuman saya ni dah buat awak melting? Hahaha =P.  Jadi kat sini saya jelaskan kenapa saya senyum. Sebabnya, walaupon saya tahu ramai yang ikut awak, saya tahu awak tetap dengan saya kan? Awak takkan boleh hidup tanpa saya. Dan saya jugak tak boleh hidup tanpa awak. Awak perlukan saya dan saya pon sama, perlukan awak. Mungkin saya jarang jenguk awak kerana sibuk, tapi saya nak awak tahu saya tetap ingatkan awak. Okay, bukan ingat tapi rindu. Hihi.



Dahla awak, saya dah taley panjangkan entri ni. Muka pon dah blushing habes tulis entri ni tuk awak. Ntah camane orang akan fikir nanti. Last-last, saya dicop jiwang pulak! Tapi saya okay je sebab jiwang kan romantik. Betol tak? Harharhar. Sebelom saya berundur, saya harapkan hubungan kita ni akan kekal sampai bila-bila. Even saya dah kahwin sekalipon, saya nak awak tetap disamping saya. Boleh? Awak, terima kasih kerana sudi menjadi teman saya. Terima kasih banyak-banyak wahai blogku, kembatolo. Selamat ulangtahun pertama. (^_^)v



watermark skang.hehe





*ade sesape nak cakap aku jiwang?
harharhar

Thank you for reading this entry !

55 comments:

Fatin Aliyya said...

peewit peewit.happy anniversary :)

Nur Fatin Nabila Zeeyan said...

selamat ulang tahun kembatolo. hihi

YaNa said...

jiwang tehadap blog..wahh...selamat ulangtahun yg pertama....kembatolo the best !!..

Wan Zulqhairi said...

cehhhhh....ayat feeling habes..

diana said...

mujur akak tak muntah darah ..
selamat ulang tahun ye..
buat la kontest..
hadiah budu pun ok..
hehheh

Anonymous said...

nasib baik blog ni tak cair.. kalau tak habislaaa pc/laptop kami.. selamat ulang tahun sayang kembatolo.. =)

Ummu~Ishak said...

kena wish sanah helwah gak eh?

JIJI YU said...

otai..ahahah

Naqib Mohamad said...

perempuan rupanya blog ni. hahaha

lini hasnan said...

hahaha,epi eviberseri! sumbak entri kali ni.haha ;p

dieyb_noor said...

wahhh..ayat bunge-bunge gitu,,jiwang ngat..hahaha..'jiwang kan romantik'..hahaha..

pape pun selamat ulang tahun pertama kembatolo..~~ ^^V

Nur Amalina binti Yazid said...

hepi anniversary

mia said...

caitt..mula-mula baca, rasa macam 'aik..gay ke budak ni?..alalallaa

jokes je en kemba..happy b'day kembatolo..moga succes selalu ya!..

Bazilah said...

haloh haloh suweet gak kau ni hohoh

Pyka Rahmat said...

so sweeettttttt auww haha

Corat-coret said...

haha..ayat penuh ngan madah...penuh ngan bunga-bunga....rupe nye annivesary ngan blog... =p ...congrats!

ieqa said...

Alalalalaa romantiknye die dengan belog dieeee :P

Happy Anniversary Kemba | Tolo! :))

♥ |a do|ce SYAZ ™ said...

cehh, sweet la ni, HAHA
Happy Anniversary !

~syuQ said...

bijok budok nih!

Mama Kembar 3 said...

konpem mat jiwang! hehehe

kalau tulih surat kat aweks aweks pun camni gak la yer?

btw, happy anniversary!

Afikah Aziz said...

bunga-bunga cinta utk cik blog hihihi...romantik tol ;p

Heidi Shafiq said...

hoye hoye~ :D

syarifah radiah ibrahim said...

pergh jiwang habes haha~

happy birthday wahai blog kembatolo!

qaseh said...

ngn blog jiwang gitu mo doh...klu ngn gewe x thu la guano..heeee..Hepi Anniversary Kembatolo...

man yusoef said...

oh, ni sebab ko mintak no ph aku...nak celebrate besday blog ko rupanye..yeke?? hahhaa

Encik Psychopath said...

teruskan menulis utk setahun yang akan datang lagi, sang kembar.

miza said...

semoga belog ni terus majuu!

cepat la updet entry seterusnyaaa.
eksaited nak bacaa:)

kembatolo™ said...

fatin aliyya.
mekaseh mekaseh.
jangan buat cenggitu..
aku segan.. kahkahkah

kembatolo™ said...

fatin nabila.
mekaseh bulan. haha

kembatolo™ said...

yana.
mesti lah.
kate sayang. haha
mekaseh

kembatolo™ said...

que.
saje je nak bagi romantik. haha

kembatolo™ said...

diana.
saya tak reti nak handle la kak..
baik tak payh.. nanti kelam kabut. haha

kembatolo™ said...

anonymous.
sayang kembatolo?
ehem ehem..
sayang tuan blog takde ke? kahkahkah

kembatolo™ said...

ummu ishak.
kalo sudi ape salahnye.. hikhik

kembatolo™ said...

jiji.
otai celoh mno gak jie.. mg lagi otai. haha

kembatolo™ said...

naqib.
erk. kalo laki gay lah kan? hahaha.
fine! blog ni pompuan. hahaha

kembatolo™ said...

lini.
mekasehhh..
sumbak skali skalo jah. haha

kembatolo™ said...

dieyb noor.
tocey2..
setuju nampak? hahaha

kembatolo™ said...

amalina.
tenkiu~

kembatolo™ said...

mia.
hamboi hamboi..
kuajo sungguh rasamu itu.. hahaha

tankiu ticerr.. haha

kembatolo™ said...

bazilah.
erk. sudah segan skang.. hahaha

kembatolo™ said...

pyka.
auw dan aummm.. hahaha

kembatolo™ said...

corat coret.
ehehe. tak slaah berjiwang ngan blog kan? kehkeh

kembatolo™ said...

ieqa.
ececey.. jeles tak? silalah tiru. haha

mekaseh mekaseh..

kembatolo™ said...

la dolce syaz.
tenkiyuuuu banyak2..
sweet kot. kahkahkah

kembatolo™ said...

syuq.
ahaha.. puji ke bodek ni? haha

kembatolo™ said...

mama kembar.
shhh! diam2 sudah ler kak..
malu sudaa.. hahaha

kalo awek tak kot. segan. haha

mekaseh kak!

kembatolo™ said...

afikah.
blog ni dara lagi tau! haha

kembatolo™ said...

heidi.
oyeahhh!

kembatolo™ said...

syarifah.
mekasehhh~
jiwang tu wajib! haha

kembatolo™ said...

qaseh.
nga gewe sikit2 jah. tunggu jadi bini baru lebih2.. hahahaha

mekaseh..

kembatolo™ said...

man.
tak langsung! kahkahkah..
aku saje nak simpan. nanti senang nak manje2.. haha

kembatolo™ said...

encik psychopath.
insyaAllah kalo panjang umo. =)
mekaseh komen!

kembatolo™ said...

miza.
dah update dah. tapi takde la best pon. mekasehh sudi bace. hihi

iRa a.k.a RaRa said...

laa, terlmbat plop wish..eniway, epy anniversary to kembatolo..moga makin succes in da futter..

Related Posts with Thumbnails