21/03/2011

relationship.

kelihatan dua remaja sedang leka berborak di cafe 'd sayang.


"kenapa awak suke saya? tetibe je awak confess ceni. y?" tanya si dara.

"sebab saya dah suke awak. jangan awak tanye kenape sebab cinta saya tak bersebab", balas si teruna.

"kenapa tak bersebab?" aju si dara lagi.

"perlu ke sebab untuk mencintai seseorang? nanti bile sebab tu dah luput dari awak, tak mustahil cinta akan turut pergi bersama sebab tu. right?" laju si teruna memberikan jawapan.

"hmm.. but u barely know me," getus si dara separuh berbisik.

"itulah yang awak tak tahu. tujuan sesebuah hubungan adalah untuk saling mengenali. belajar untuk menerima setiap kelemahan, dan bersyukur dengan setiap kelebihan. itulah makna di sebalik suatu perhubungan," jelas si teruna.

"boleh bagi saya masa?"

"selama yang awak mahu, silakan... dan saya nak awak tahu di pihak saya sudah wujud harapan untuk bersama awak.." 


Lantas seukir senyuman menghiasi raut wajah mereka. =)





***


Apa pulak maksud relationship bagi korang? kalo sudi jom kongsi ! hehe =P
Thank you for reading this entry !

19 comments:

Jie(",)v said...

perggghhhh..!!!!!!!
kemah la teruna nge dara nehhhhh..
siap masuk blog mu ag din...
hahahahahahahahhaaa..

♥simply me♥ said...

relationhip yg sebenar kawen la kot. :p

♥simply me♥ said...

*relationship

Nur Amalina binti Yazid said...

yup.

KuNanGKuNanG said...

relationship bg sy mestilah hubungan 2 hala...

Rozuan Ismail said...

relationship tu general la.. tapi,kalau bab cintan ni,mestilah cinta dua hala..

Anonymous said...

astaghfirullah..ngucap ustaz..ngucap byk2..

nk nikoh do`oh ko..ish3

JIJI YU said...

aku pehea doh keadaea dalamey mu loni din...mu gersea..

Huszaini said...

Tuan tanah, nanti jemput datang ke Jom Berkelah 2 yer!!

http://amrafahan.blogspot.com/2011/03/jom-berkelah-dengan-geng-kembar-ke-2.html

diana said...

hahah..
akak guling2 baca komen jiji yu..
tapi akak pun rasa kamu gitu la..
kawen cepat la..
senang sikit...

sri said...

adakah anda jejaka itu? jeng2X..

Amna.Qadeeja said...

relationship ni subjektifla byk mksud huhu.. setuju ngan kte2 lelaki itu mencintai seseorang itu tanpa sebab ;)

kata kila said...

alamak.banyak maksud kot!!!!!

Cempaka R.Minta said...

hii
cempaka datang

miss lolly said...

relationship bermaksud perhubungan hauakahuaak!

Fatin Aliyya said...

jiwang nmpk bang...HAHA geli lak aku

for me, single doesnt mean always lonely, in relationship doesnt mean always happy.

entahlah, kekdang lbh selesa jdk lone ranger.(aku rs aku x mnjwb soklan).:)

Anonymous said...

betul laa tu maksud awak tu.. hehe..sama lah ngan maksud saya.. tiru tibe2..

Naddia said...

ooo..sy tetiba tacing

mental kah?

Farah said...

Jiwang . Jiwang . Haih . Haha :D

Related Posts with Thumbnails