07/12/2010

bloglarian.

Assalamualaikum. Buat semua pembaca, salam tahun baru 1432H aku ucapkan. Pasal nombor semalam tu, aku dah jumpe jalan penyelesaian. Dye cakap kena fotostat passport, bawak pegi centre etisalat, n then boleh terus guna. Dye cakap la. Tataw ag cane nanti. Haha. Nampak tak hikmah kesabaran kat situ? Well~ =P

Hurm.. Kali ni pasal bloglarian pulak. Penah dengar kan? Ekseli aku pon tak tahu ape motif benda ni. Tengok saje tanpa buat eksperimen memang takkan paham. Sebab aku memang tak paham. Pastu, aku masuk bloglarian ni, n klik dekat salah satu blog yang ade kat situ. Aku buat 'open link in new tab' dengan menekan scroll mouse. *perlu bagitahu ke? semua dah tahu tekan scroll boleh terus bukak tab baru?*

Tahu tak ape jadi? Hoho.. Ni yang eksaited nak cakap ni. Jeng jeng jeng! Tab yang aku bukak tu ada 5 blog. 5 blog nyah!! Dalam satu page!! Teruja kejap~ dan kelima lima blog tu aku rase blog yang ditag. Kreatif kan? Itu je nak cakap. Sekian.

syarat ;


1. Untuk join BlogLarian ni, kite mestilah meletakkan banner BlogLarian ini.





2. Kemudian, lengkapkan slogan 'Saya suka berblogwalking kerana...' (tidak lebih 30 patah perkataan)

"saya suka blogwalking kerana saya tak tahu nak buat ape dengan internet saya. Bayar mahal tapi tak buat pape. Rugi bukan? Haha. Dengan blogwalking, berbaloi lah tenet yang saya bayar. Selain tu, saya dapat jumpe bermacam macam gaya penulisan tak kira ia info, lawak, mahupun luahan perasan." -kena kira sendiri. tak tahu bape patah ni-


3. Seterusnya kite kene tag 3 atau lebih kawan. Jadi saya tag:


-abir abhar
-farah
-mia


Kesimpulan, aku buat ni sebab ramai sangat tag aku bende yang sama. Jadi, tak dapat nak elakkan diri. Thanks kepada azizi, eyqa, dan amiyo sebab sudi tag. Kerana korang, aku terpaksa buat mende ni. Terima kaseh banyak2!! Hahaha.

Bai! Assalamualaikum.
Thank you for reading this entry !

7 comments:

Abir Abhar said...

ahha. kena tag lah dgn brudder kembar ni!
hehe

syamimihaziqah said...

hahaa terpaksa eyhh? sob sobbs :P

takpe, tak lame lagi up laa traffic tu. bertambah reader (in spite of follower), just like mine. huehehee

Cahaya Kehidupan said...

encik kembatolo,boleh tak tolong ajar cam ne nak kasi gamabar nampak jelas ,tak kabur?faham tak apa yang saya maksudkan?

QERY HASAN said...

terpinjam nama untuk entri http://wamozuwaha.blogspot.com/2010/12/fesyen-rambut-untuk-kaum-adam-di-tahun.html

Unknown said...

terima kasih krn sudi join BlogLarian. Blog sudah disenarai masuk dan boleh cek dan tukar nama.

jika ada sebarang pendapat,kritikan dan komen, jangan malu2. hambo dak baru belajar...hambo buat ni untuk org macam hambo yang kurang masa bw :)

kalo nak kongsi testimoni guna bloglarian pun bole :)

Unknown said...

terjumpa lak blog kembar ni. tak penah2 jumpa. ngehehehe...tp kamu nak tau, bkn skdr 5 6 blog, pageview dan unikview setiap blog pun dapat hanya dengan 1 tab

Salina@IbuAqil said...

salam kenal.. ibu & Aqil BERLARI2 kat sini dr Blog Larian.. Terus follow sini jgk.. :)

Related Posts with Thumbnails