21/11/2010

semoga berbahagia.

Assalamualaikum. Hai! Buat sesape yang belom tido, tahniah aku ucapkan. Susah kan nak tido lama? orang tak biasa tido lama, ceni ah! Menyesal tido awal, tup tup, belom jam 6 pagi(waktu entri ni ditulis) dah terpacak depan mende nama laptop nie. Pembaziran betol!!=p

Musim cuti sekolah dah sinonim dengan musim kawen kan? Tayah tipu, aku taw korang sibuk dengan kenduri kendara time cuti cuti ceni. Akak kawen la, sepupu kawen la, bapak kawen la, macam macam. Tak terkira dek akal. Canopy pulak bersepah merata rata. Kaya engko tokey canopy! Haha.

Sama jugak ngan aku, turut menjayakan program kenduri kendara dan kawen mengawan ni. Hahaha. Boleh sepak laju laju kalo tak suka nama 'kawen mengawan' tu. Kahkahkah. Majlis kat umah aku ni ialah untuk makcik aku yang last atau nama saintifiknya, bongsu. Ni yang sebelah abah aku taw. Sebelah ummi aku lak ade lagi sorang yang belom kawen. Pakcik. Kalo ade sesape nak try, boleh ah! Ekeke.

Okay! dah malas nak taip. Aku buat rumusan jela ek?

19/11/2010 - akad nikah lepas semayang jumaat
20/11/2010 - kenduri pihak perempuan
22/11/2010 - kendara pihak lelaki

Tambahan.., opkos la pasal aku. Kehkeh!

21/11/2010 - gerak ke kuantan
22/11/2010 - terbang ke mesir

sekian.


mas kahwin
surat akujanji kan? haha
saat saat mencemaskan sebelum bergelar 'ayah su'
eh eh! abah ai ade la.. tandatangan saksi.
cincin disarung
wa tengok lu, lu tengok wa. haha =P
suzah
friends of her.
melantak la pulak!!
diam?!
ni nenek ai. sorang je nek?

Memperkenalkan sepupu aku. Diulangi, sepupu AKU. Damia dot dot dot(sebab tak tahu nama penuh). Maap ye mak bapak dye, ai tak sempat nak hafal nama budak nie. Haha

'bidadari kecil' of the day.


p/s - ni je dapat tunjuk. nak yang laen kne bayar pulak. haha =P

p/s/s - mekaseh sebab sudi datang umah. Pasal budak budak tu, mintak maap jela. ai kan ramai anak buah. ngaa~

"Barakallahu lakuma wabaraka alaikuma wajama'a bainakuma fi khair"
Thank you for reading this entry !

13 comments:

Ery Farieha said...

ada jugak sedara aku kawen tapi sekarang ni makpak aku malas je nak pegi kenduri kawen.

tak merasa aku nak makan nasik minyak T____T

Anonymous said...

bab munakahat di pagi hari.. haha
bonus: gamba sepupu.. =)

selamat balik mesir ye sedara(s).. have a safe journey.. amin~

syarifah radiah ibrahim said...

bulatnye mata budak tu~

Anonymous said...

gmba berat lawe nga tenet mepeh..naye wa der..haha

I n n z said...

ingat KAU yang kawen .
HAHA !

CIK FAFAZ said...

comelnyaaaaa baby yg last tuh! jeles tgk mat dye besar.
hahaha.
:))

Anonymous said...

salam saudara..

nk mintk tolong ajarkan cam mane nak buat pic di entry besar??
baru puas tgk an kalau besar..

wt kan tutorial ea..
trime kasih =)

Anonymous said...

kiutnya damia :)) peluk cium dia utk saya k!

dh nak balik mesir?? take care buat si kembar^^

RoSs_NiE said...

penat makan nasi kenduri..he..tapi sgt suke tgk pengantin..
sy suke la pic budak yg last sekali tu..so comei..cm baby doll..nk kidnap leh??hikhik

Kimmy Ai said...

wah~ makan berhidang ek? dh lama x pegi kenduri kahwin makan berhidang.. ;)

dah sampai airport buzz2 ah.. meh aku jemput.. hehehe.. ;DD

DIA Muhammad Ashraf Alexis said...

http://diamuhammadashrafalexis.blogspot.com/
salam.this is my novel..read if you have time and be my follower.i need around 200 blog follower to publish my novel...hope your support friend...thanks...

nurayunni said...

comelnye pengantin.....

NuR 'aQiLaH said...

ya ampunnnnnnnnnnnnn.
comeynya mata budak damia dot dot dot ni.
nak admired nak admired.....

teehee :D

Related Posts with Thumbnails