18/11/2010

new face│new sacrifice

 wajah baru│pengorbanan baru



 "masih adakah pengorbanan andai islam tidak ditegakkan?"
Salam Eidul Adha 1431
Thank you for reading this entry !

18 comments:

cimut munniey :) said...

kembar! cmane nak buat gmbr gerak gerak ? :)

Fakhrur Razi berkata said...

huhu
berkorban apa saja ;D
harta atau pun nyawa..
mampukah x.x

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

hehehe...selamat berhari raya to you Izuddin Rahim ngan kembar! heheh..di murahkan rezeki!

I n n z said...

kenapa bulu mata dorunk melentik ?
kau pakaikan maskara ke ?
haha xD

Cheno said...

selamat hari raya korban too :)

cik kia said...

berkorban jangan sampai terkorban hehehe ;)

Anonymous said...

pok deng...nk tnye sket..

kmu ni spupu ngn hilmi hamdan ke???
nmpk cam gmbr die lam entri 1 syawal 2..btol x??

Rosliza Roslan said...

slm...
blog awk dah di tag dpt 'interesting blog award'..sila ambil dr blog sy eh..

nanti kasi tahu saya kalau dah jwb soklan tu eh..thanx

Rosliza Roslan said...

slm...
blog awk dah di tag dpt 'interesting blog award'..sila ambil dr blog sy eh..

nanti kasi tahu saya kalau dah jwb soklan tu eh..thanx

kembatolo™ said...

cimut.
bukan kembar! buat format gif jek.
haha. =)

kembatolo™ said...

fakhrur.
insyaAllah. kne try dlu, bru taw.
hehe

kembatolo™ said...

keyril.
mekaseh mekaseh.
tak tompang beraye ke? hehe

kembatolo™ said...

innz.
dorang mewarisi genetik aku.
sebab tu r jadi lentik macam tu..
hakhakhak

kembatolo™ said...

cheno.
Mekaseh mekaseh duhai cheno.. =)

kembatolo™ said...

cik kia.
takpe, lembu je jadi korban. kehkeh

kembatolo™ said...

anonymous.
iyep. hilmi hamdan tu sepupu ai.
knape nyah? haha

kembatolo™ said...

rosliza.
okeh! nanti kita buat. insyaAllah.

Anonymous said...

xdop pape la nyah...hilmi hamdan 2 senior ai mse skul dlu...2 la trkejut tgk gmbr dy..x sngka,alik2 spupu kmu jgk.. hehe

Related Posts with Thumbnails