17/11/2010

raya dulu dan kini

Assalamualaikum. Selamat hari raya eidul adha buat seluruh umat islam di Malaysia. Rakyat mesir, jordan, saudi sudah menyambut hari raya semalam. Kan?

-ayat frust-
Untuk makluman, raya korban kali ni adalah hari raya yang sangat bermakna. Okay! Tersilap. Lupa nak letak simbol ['] kat perkataan sangat. lagi sekali, hari ni merupakan hari raya yang 'sangat' bermakna. Sudah laen maksudnya bukan? HAHA !

-ayat sopan-
Update ringkas. Raya kali nie adalah raya yang paling sempoi. Tak banyak keje, paling rilek seumur hidup. Dan yang paling penting, tak penat. LANGSUNG!!! Sebabnye, lepas semayang raya, melantak isi perut and then terus tidurrr..~ Lena sampai zohor. Whoaa! Best gila kan? Kalo tiap kali raya ceni, takde raya pon takpe. Buat penat je cari mood nak raya. Last last atas katil jugak tempatnye. Membazir mood betol! -_-"

Dulu, biasanya aku akan bergegas salin pakaian dan bersedia untuk penyembelihan binatang korban selepas semayang raya. Tapi kali nie, berbeza sakan dengan dulu. Tetbe rindu arwah atuk. Siriyes! *sedih*

Tak best raya kali nie. Tambah tambah tarikh terbang dah dekat.

Bai!~


belom dapat tengok ag suasana ceni raya kali nie. arghh!~

Thank you for reading this entry !

13 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

ksian plak kat lembu tu! huhuuh...apalah nasib! :P

Ummu~Ishak said...

bestnya terbang balik mesir
ikutt!!

Anonymous said...

dulu tgk org sembelih.. hari ni takde pun.. nak tangkap gamba pun takde bahan.. 'xleh nok ssoho'.. bile takde 'org tua' camni ahh.. kang ade gak dak2 kecik lepas ni tak merasa tgk lembu korban.. takut ahh ceni.. huh~!

*erk? sesi luah perasaan..~* ngaa~ :D

Amoi MiyaSya said...

doakan arwah ditempatkan dengan orang2 yang soleh , insyaAllah :)
salam aidiladha :))

mia said...

jgn sedey la pkcik..happy kan raya haji tahun ni dpt smbut dgn family..gud luck balik mesir

I n n z said...

pemalassss !!!

slmt hari raya ;D

kembatolo™ said...

keyril.
hish!! lembu tu hepi sebab dye jadi korban.. tahu? hehe

kembatolo™ said...

ummu ishak.
jomm~ =P

kembatolo™ said...

anonymous.
tu la pasal. suasana ceni da makin hilang~ T_T

kembatolo™ said...

amoi.
salam aidiladha jugak..!!
aminnn.. insyaAllah

kembatolo™ said...

mia.
hahaha,,

da gelak nie.. tak sedih daa.. hakhak
mekaseh mekaseh!!

kembatolo™ said...

innz.
selamat hari raya jugak pemalas!! ahaha

hikari said...

sian lembu tuh.. T_T

Related Posts with Thumbnails