10/11/2010

blur.

Assalamualaikum. Makluman. Ini entri pendek.

Siriyes! Entah kenapa malam ni aku rasa macam tak rasa apa apa. Blur. Pastu aku try blogwalking beberapa buah blog. Heaven sangat. Dan ntah kenapa jugak aku dapat rasa keikhlasan dorang dalam berblog. Pelik tapi benar. Tak tahu macam mana nak describe. Mungkin dorang rapat dengan Yang Memberi Ketenangan. Mungkin. Itu saje. Maafkan aku sebab entri ni pendek. Bye.



p/s - betul kata orang, hati yang ikhlas akan dapat dirasai oleh semua orang.
=)
Thank you for reading this entry !

18 comments:

zamdayz said...

.xpe.mungkin besok2 dikurniakan idea yang genpak2. amin. teruskan usaha.

musuh ketat~~ said...

ye ke..mlm ni je y rse blur,..
bkn hari2 ko mmg blur ke??...

intanurulfateha said...

istighfar byk3 :)

kembatolo™ said...

zamdayz.
mekaseh mekaseh.. =)

kembatolo™ said...

musuh ketat.
ketat ko ni saiz bape?
hahaha..

tak se'blur' ko.. wekk~
walaupun aku tataw ko sape.. =P

kembatolo™ said...

intanurulfateha.
blur sebab da ngantok sbenanye..
hehe =)

musuh ketat~~ said...

ahahaha...
saiz brape eh??
tggi-164cm,brt-54kg...
pk2 sdiri r saiz cane..

Jey Yusuff said...

jey juag blurr mlm ni. buhsan

Liya Laa said...

aku sekarang dah malu nak komen kat blog nie, .

:)

kembatolo™ said...

musuh ketat.
maap! math lembap gila.
taley nak pk.
kahkahkah.

kembatolo™ said...

jey.
blur jugak? sebab?
ngantuk da kot.. kehkeh.

kembatolo™ said...

liya laa.
ni apekes nak malu2?
aiyo..~
hoho

Anonymous said...

alamak din...abih r ak..xleyh nk jnguk blog ko lg la..
blog ko nih asyik ujan jer..
ak da la xde payung weyhh...

Ciklinn said...

blur?? jgn blur2 ceriakan hari anda dengan jalan2 blog kengkwan.. hehheheh...

Abir Abhar said...

ok first time komen...

wee..
eventhough entry ni pendek, tapi ikhlas membacanya.

kembatolo™ said...

anonymous.
ahaha..skang kan musim banjir..
hujan dan banjir kan saling memerlukan..
kre mecing r nie..
=P

kembatolo™ said...

ciklinn.
memang da slalu buat macam tu.. hehe

tenkiu~

kembatolo™ said...

abir abhar.
tenkiu bro sudi komen..

whoaa!! mekaseh mekaseh banyak banyak.

Related Posts with Thumbnails