13/10/2010

header lagi

Okay ! Entri ni pendek je. Aku terpaksa tukar header laen sebab tiba tiba rasa kesian kat encik kembar. Gambar dye takde dalam header sebelom ni. So, aku buat keputusan untuk tukar yang laen. Nampak tak kat situ? Aku seorang abang yang sayangkan adik. Hambik kau ! siap kaler merah lagi tang sayang tu. Sentap tak? Hahaha. Noktah !

simpan dulu header ni.. Tsk tsk tsk !

Thank you for reading this entry !

16 comments:

I n n z said...

bajet izwan nak terharu lah tuhh .
pastu belanja kau mekdi kann ?
haha xD

Anonymous said...

comeynye laa abang nih.. mcm cite hindustan lak main berkorban2 kat blog.. tlglaahh~ nyah oii.. hahaha.. ;p

gamba terbongkok22 kat kubu israel tu lagi model.. apsal tak menten gamba tu jek? haha.. komersial baru.. ;p

kembatolo™ said...

innz.
oit ! bukan nak suruh dye terharu la..
kasi dye sedar sikit aku ni abang dye.. hahaha

kembatolo™ said...

anonymous.
ko ni pehal nyah? ade sindrom chagu ke wei? haha..

gambar tu tak sesuai.. tak nampak macho, gedix je lebeyh.. hoho

adrinaqamarina said...

header lama tu ag lawa la.

Anonymous said...

chagu tu ape? bahasa standard plis. haha~

kembatolo™ said...

adrinaqamarina.
yang lama? mane?
gmbar sorang2 ke?

kembatolo™ said...

anonymous.
chagu ialah bahasa orang atasan..
ahahahaha.. =P

Anonymous said...

orang atasan? err.. x aci.. hehe..
tp bukan atas pokok kn kn? haha

Anonymous said...

dua2 header dok comey. hok asal lagi molek! itu saje. sekian :D

sakinah zaini said...

mcm ni la br nama kembau..
mmg menunjukkan ciri abg..ha2..

kembatolo™ said...

anonymous.
atas pokok tu spesis macam kamu.. hihi

kembatolo™ said...

anonymous.
hok asal tu mne satu?
bnyk kot header blog nie..
ahaha =p

kembatolo™ said...

sakinah.
kejap je ni, pasni nk letak sorg2 balik.. haha

Anonymous said...

oww.. ok.. =) pasrah..
tp saye spesis mcm kamu.. sile buat penakulan mantik dengan sendiri.. ~ ;p

sakinah zaini said...

hampeh..tarik balik pujian 2..ha2..
kalo nk letak gmbr sorg,yg b4 ni nice.. n_n

Related Posts with Thumbnails