19/09/2010

skill bebel berkurang?

oke.. aku taw.. tanak kalah punye tajuk kan? macam gampang jek nak kaitkan laki ngan bebel.. pelik.. setaw aku, pompuan je yg slalu dikaitkan ngan bebel.. wee~ laki ta penah kne pon.. wahaha..

fine! aku cakap pasal aku la ni.. tade ketan ngan memane pompuan.. jadi kat sini, dapat disimpulkan bahawa laki pon ske bebel.. tp tak sebanyak dan selancar pompuan.. tengok! nak mengelak lagi uh.. dasar suke cari alasan.. hoho..

hakikatnye cenggitu ah, aku ase cara penulisan aku makin tumpul.. taip entri pon macam nak tanak je wei.. nak cakap malas, aku da makin rajin skang.. aku ase la, tak laen tak bukan disebabkan oleh faktor aku kat umah.. kalo da kat umah, mesti da duduk ngan mak ayah kan? sebab ni r makin tumpul.. ckap ngan org tua tak sme cam cakap ngan kenkawan.. ngan kenkawan kte leyh mengarot byk2.. tp ngan org tua, nak ngarot lebey2 taley.. kang dicop 'kurang sopan' lak, sumpah naye.. hahaha.. aku sorang yg sopan.. =_='

kalo kat mesir sne, hari2 aku dapat idea bru nak menulis.. mne taknye, kenkawan kat sne tu, masyaAllah.., punye la sengaaalll.. memasing ade lawak tersendiri.. kadang2 siap brebut nak wat lawak wei.. ngan ahmad bukhari yang ala2 gedik, pastu arif yusof yg pemalu nak mampos tp mulut power.. dengan baihaqi ibrahim yg byk telatah.. complete kot kalo sumer ade.. aduih! sumpah rindu dorang.. haha *muntah*

tetbe lak ase tak sabar nak balik sne.. tapi.. kalo pikir sal tanggungjawab, kat umah ni lebih memerlukan.. anak yang soleh ialah mereka yang tidak lari dari tanggungjawab terhadap kluarga.. kan? betol r kata orang tua2, anak lelaki lebih besar tanggungjawab dari anak pompuan.. *senyum*

dengan ini, aku rela tunggu je tarikh yg ditetapkan tuk balik sne.. hahaha.. duk kat umah sampai bosan tahap pecah-kepala-terburai-otak-nak-pegi-sne-kutip-balik.. kahkahkah.. salam hormat tuk yg tua, salam sayang kpd yg muda dan cun.. asslmualaikum.. =DD



tanak pandang r.. segan~ ai kan sopan.. tak gtu nyah? haha





*ble la awek nak approve nie? 
=((
Thank you for reading this entry !

23 comments:

Anonymous said...

Haha..

kembatolo™ said...

anonymous.
oit! sape nie?

I n n z said...

Kau kuat bhn aku. Mtk mahap cepat. Haha !

kembatolo™ said...

innz.
eh! ade org terase la..
hahaha..watpe nk mintak maaf?
mmg btol pon kan? =P

Anonymous said...

X.. bukankee ilham tu dtg if kita ada inspirasi.. adekah inspirasi awak kurang? Kalau ade situasi yg menggerakkan kite menulis, mesti rase x sabar2 jek nk tulis.. tp.. time xde tu.. lansung kering idea.. tatau laa awak, tp sy camtu laa..

starzieti said...

haha ! abah aku kuat bebel kalah mak aku..

ishiko said...

en3 ni pun da kira cam mmbebel.. huhuhuu

kembatolo™ said...

anonymous.
halamak..! ni ayat BM a1 la.. susah nak paham..haha..


btol la tu.. menulis pakai hati.. ade mse tertentu yg tade ilham..kan?

kembatolo™ said...

starzieti.
ye ke weh?
nak kenal ngan abah ko.. mesti best borak ngan dye kan? hakhak

kembatolo™ said...

ishiko.
pulak.. bebel ke cenggini? =p
hahha

Anonymous said...

Hark3.. mane tao BM sy A1 ni.. haha.. sengal~ *nk cop sy skema ahh tu..* hehe..

Terer ahh awak tulis pakai hati.. sy pakai tangan n kibod jerk...~ ¦> ngaa~

syuQ said...

hmm..ak mmg dah tau ang gedik tp entri kali ni mcm telebey gedik..ahaks! (",)

kembatolo™ said...

anonymous.
fuiyo.. cane leyh taw sy nk ckp awak skema..?mmg cepat grab r.. RAM 2 gb ke? kahkahkah..

tu biase je pkai ati.. slalu gne lidah, jantung.. segala bagai..hoho

kembatolo™ said...

syuq.
eit! sape gedik? aku sopan giler kot..paling sesuai wat calon menantu.. hehe

Anonymous said...

mane aci main judge2.. org ckp tak kenal tatao wooo~ haha..

kagumnye leh pakai jantung? ngaa~

kembatolo™ said...

anonymous.
eh.. tak knal apenye.. da knal r nie.. nme anonymous ag.. =P

bese la tu.. superhero kan.. hak3

Anonymous said...

haha..

superhero banyak.. nak yang mane satu? chop jangan amek robert downey jr sbb itu saye punye.. chop chop~! ngaa~ ;p

Hizami Rahim said...

haha.
okay lah ni.
kalau bebel lebih2 nanti jd lain pulak bunyi dia.
;P

kembatolo™ said...

anonymous.
dop2.. ironman jah.. buke dyo tu..hoho

kembatolo™ said...

hizami.
laen cane zami?
jadi macam ko ke? haha

Anonymous said...

errr.. fuh lega~ nasib bukan dia.. haha~

abangfaizul said...

sopan ke? naek geli anak tekak... hehehe...

kembatolo™ said...

abang faizul.
mmg sopan ni bang.. haha

Related Posts with Thumbnails