30/06/2010

bila sepi tanpa berita..

hahahahahaha !
tajuk jiwang giler kan? tersedak tak sesape yang baca tajuk uh? kalo ade, aku mintak maaf sesangat.. spontan je kuar idea nak kasi tajuk cenggitu.. bukan salah ibu mengandung.. dan bukan juga salah bapak yang menyebabkan ibu mengandung kerna sumenye sudah halal.. suka ati dorang la kan? hak3 !

oit2! belom pape ag dah melalut ke? salam entah ke mana, intro entah ke mana.. bese la bai.. dekat seminggu tak sentuh kibod, naek gatal gak la jari ni nak menaip..

ok2.. start dari awal eh..~

assalamualaikum..
salam sejahtera buat sahabat sekalian..
terlebih dahulu, aku nak mintak maaf kepada sesape saje yang terase ati di atas perbuatan aku meninggalkan korang tanpa berita dan juga telah menyebabkan korang terumbang-ambing sendirian.. ecece.. ayat ketua kuarga tu woi.. silap skrip la samdol!! haha

*tukar skrip*

aku nak mintak maaf sebab buat korang sumer tertunggu-tunggu.. aku sekarang baru balik dari tenangkan diri dari peminat2 serta mamarazzi yang selalu mengekori aku.. hahaha.. ni ayat artis la toyol!! perasan..!

*tukar skrip lagi*

aku nak mintak maaf sebab aku tak bagitaw apa2 khabar kepada korang.. aku taw susah tuk korang terima bahawa aku tak on9.. tapi itulah hakikatnye..!! aku berjaya membebaskan diri aku dari belenggu on9 selama 5 ari.. diulangi.. LIMA HARI!! bangga tak terkira ku rasakan.. rindu tak terucap ku kecapi.. dan disebabkan inilah, korang tak nampak kelibat aku di ym, fb, mahupun di blog.. rindu tak?ngaa~

aku sbenanye telah bermusafir ke kuantan yang terletak di negeri pahang darul takzim.. eh, darul makmur, kan? bape ari? hurm.. kira sendiri la eh? aku g sana ari kamis malam jumaat, dan malam ni baru balik umah.. motif utama adalah tuk hantar adik aku ke matrik pahang, dye dapat surat last minit, dan aku lak sibuk je nak ikut.. yela, adik aku kan, suka ati aku la nak ikut ke tak.. agpun, aku ni abang mithali.. wajib ke atas aku tuk ikut dye.. hahaha.. gedik kan? alasan baek punye..~

pastu, alang2 da g sane, aku kena pegi gak umah abang, akak, n pacik aku kat sana.. kalo da pegi, takkan nak g bertenggek je, mesti r kena bermalam kat sana.. sorang semalaman, jadi kalo 3 orang, da jadi 3 malam.. sebab tu r aku duk sana lama.. hoho.. terer ag matematik aku upenye..

da la wei.. aku nak beransur dulu.. penat drive tadi pun belom ilang.. walaupun kembar aku yang drive, tapi penat drive tu, aku pun turut terase.. kembar kan.. hahaha.. sengal!! pangg..!~

ok.. daa~
assalamualaikum..


dye ni tengah msg awek dye.. kepada yang terlibat, sila frust sekarang..! haha



yang ni tak msg sape2, sila beralih arah ye sesape yang frust tadi.. hakhakhak *apsal aku suke ngat pakai baju kuning ni eh?*



buat2 ceria tuk hepikan adik aku.. haha.. baek tak?



3 beranak di kmph.. wawawa.. *garang tak muka abah aku?*

Thank you for reading this entry !

30 comments:

Misshy Innz said...

ouhhh
p antaq adik rupenye ;)

Misshy Innz said...

yes ! akhirnya aku first !

Misshy Innz said...

penat drive tadi pun belom ilang.. walaupun kembar aku yang drive, tapi penat drive tu, aku pun turut terase.. kembar kan


aku sgt rase nk pangg ko .
gedik weyhh.
HAHAH !

'Athifah Markzzaki said...

say good luck to adik kau.. semoga berjaya menjalani hidup di matrik..
tough tu hidup kat sane.. hehe..

XD

adrinaqamarina said...

knp asyik baju neh je....adeh...bpe tahun sign kontrak dengan dg neh...
hak2...
adeh...
see...gambar bawah ne pon baju ne jugak

Anonymous said...

wah! pakcik abah dah sihat.. bagus2.. Alhamdulillah..

Anonymous said...

ko tipu..ko msg aku..hakhakhak..
tgok gambar tuhh..asal jari jemari ko takde dlm gmbar??hahaha...

-aku-
eh knl x aku nie??haha..

~anak kambing cumell~
tataw lg tataw dh nk letak name ape..haha..

Puan Nurussalwa said...

salam singgah..
ooo..begitu ceritanye.

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

haha jatuhkan saham kembar sendiri ceit

Reen said...

gamba ko ngan adek ko tak dek?

Anonymous said...

saya tak terlibat, so tak nak frust. ngee^^

Anonymous said...

tmpat ngaji ambo mulo....
lepok kat surau al-mutaqin...

bju kuning tu..po rosyam nor..hahha

terbalik tuh..buke ore lan t'umbang ambing...pok din hok gelisohnyo xjupo sek2 nih..hahah
5 hari supo 5 bule

Asiah Jaffar said...

salam..hoho..rindu nk g blaja kt kmph lg..hehe

Anonymous said...

seryes tingat kat kmph..hoho!!!
sebulan je kot...tingat kat pdt..hak3=p
dy dapat kos sains eh???dy drop bio ke x??

izuddinrahim said...

innz.
haah..aku g antaq adik aku..baek tak?haha

whoa..bangga tak dapat jadi yang 1st?hakhakhak..

apsal gedik?betol pe aku ckap tu..aku ase jugak wei..ko tataw duk diam2 je..haahaha

izuddinrahim said...

kimmy.
tape kot..sebab dye punye 2 program dua tahun..tade la bizi sangat kan?haha..*memandai je*

insyaAllah, nanti aku sampaikan..hoho

izuddinrahim said...

adrinaqamarina.
kontrak seumur idup bujang..
t da kawen baru abes kontrak..
hahaha..

izuddinrahim said...

anonymous.
alhamdulillah..da sehat sikit..da ok dari dulu..hee~

izuddinrahim said...

anonymous.
aku msg ko? ko sape hah? haha.. anak kambing cumel pun reti pakai hp? maju tol..hahaha..

tangan aku tak pegang pape pun..tunjuk ke tak same je..hak3

izuddinrahim said...

salwa.
terima kaseh~
singgah tangan kosong je ke?haha

izuddinrahim said...

kak rina.
mesti r kak..persaingan kne ade..baru dinamakan kehidupan..haha

izuddinrahim said...

reen sofee.
tade..kalo ade pun aku takkan letak lam ni..sebab adik aku ag besar dari aku..haha..abang yang kacak memang kena kecik dari adik kan?hoho

izuddinrahim said...

maisyara.
betol eh?kalo tak frust taley wat geng r..hak3

izuddinrahim said...

anonymous.
iyo eh?namo demo gapo?haha

baju kuning hok mano sow?kuning blako duo2 tu..hik3

eh eh..mano buleh belit gitu..ayat tu okey doh, dop payoh belit pun takpo..hakhakhak

izuddinrahim said...

asiah.
jom..kita g blaja kat situ same2..nak tak?haha

izuddinrahim said...

anonumous.
pdt tu ape eh?tak paham..haha

ntah la..abang dye ni tataw pape pun..reti antar je.hik3

Misshy Innz said...

pdt = Program Dua Tahun .

aku nak duk bsg2 gak.
lalalaalala ~

Anonymous said...

peminat setio blog demo la...haha
AZWANI...(*sila koya skrang jgok)

kuning hok men msj..acu tra kelih monleps..meme po rosyam nor ar...
kalu xnapok jgok, keno guno mato hati la kot bru napok...haha

ermm..sero xbelit dh tu...just nok oyak tu la isi t'sirat sbnrnyo...
hahaha...

aloh la... said...

stailo la der abah korg..cam rosyam nor plak ak tgk...

Anonymous said...

ooo adek kt mtrik phg ekkk...
xpe,xyah riso..ambo ade..hihi

Related Posts with Thumbnails