28/03/2013

Cerita Kembar #13 : Dua Puluh Tiga

Assalamualaikum.


Awak.. Awak tau tak ittew punya hari jadi dah lepas? Mesti awak taktau kan? Alaa awak ni, birthday saya yang tarikh cantik gila tu pun awak tak ingat? Ishh.. Awak lupa ke awak buat buat lupa? Benci..!


Puii.. Bapuk mana pulak tolong taip perenggan atas ni? Memalukan kaum lah spesis macam gini. Cakap taff tapi taip gaya pondan. hahaha *tunjal dahi*


Ahem.. Entri ni cuma nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi wish dekat aku. Sebenarnya aku pelik kenapa orang wish kat aku, lepastu suruh sampaikan sekali kepada izwan. Apa ingat birthday aku dengan izwan sama ke? Kenapa pulak birthday aku nak kena sama dengan dia? Apa kaitan aku dengan izwan? Eh kejap.. Izwan tu siapa? HAHAHAHA

dapat jersi baru walaupun dah nak abis musim.
terima kasih kepada sponsor yang amat disayangi dan sangat dicintai. eh? #mancity #LYNH


Ok kena stop sekarang. Terima kasih sekali lagi kepada semua yang wish birthday untuk kitorang. Maaf sebab tak dapat reply satu per satu. Terimalah ucapan terima kasih secara pukal dari kitorang. Jazakallahu khairan kathira untuk doa kalian. Aminn.

tak caye boleh edit macam pompuan. lantaklah hiks


Sekarang member yang umur 23 dah mula bina rumah serta tangga. Saya pulak bagaimana? Eh gediknya persoalan. Kbai~


Rasa annoying? taip ON LEMPANG dan hantar ke 0136449***/0136944*** KAHKAH (=.=')

Thank you for reading this entry !

2 comments:

zEri sAfEerA said...

dah tlampau lambat nk wish kot ni. tp wish jugok la alang2 bc entry ni. selamat pjg umo, mrh rezeki :D

Uji Hussein said...

Ala... Baru 23.Muda sangat laginakkawin.25 oklah.
psst... Dah ada calon?

Related Posts with Thumbnails