25/06/2012

Cerita Kembar #8 : Anak Ke Berapa?

Assalamualaikum.


Bila ada soalan pasal anak ke berapa ni, lemah jantung aku nak jawab. Terus ketar lutut, berdebar berkocak dalam dada. Peluh pun mula merembes keluar dari liang roma lantas masing-masing sibuk tentukan samada nak jadi peluh jantan mahupun peluh betina. Gasaklah jantan ke betina, jangan keluar peluh pondan sudah. Nak keluar pun sipu malu segan, aku lempang jugak peluh pesen pondan macam gini. Gedik !


Semua kat atas bukan sebab aku tak tahu nak jawab, cuma diri ini agak confuse bila diajukan soalan sebegini rupa.


Tahu kenapa? Ok aku jamin korang yang baca blog ni 100% dah tahu aku kembar dengan izwan. 50% yang tahu aku abang. Kan? Dan kurang dari 10% tahu izwan yang lahir dulu. Jadi apa masalahnya? 


Yang lahir dulu tu abang #KataDoktor
Yang lahir dulu tu adik #KataOrangKampung


Sekarang nampak tak ke'confuse'an aku? u_u


Lepas ni aku nak jawab anak ke 7 dan 8. Korang pilih lah nak letak kat mana. Orait?

-mesir, julai 2011


#OffTopic : Anak ke tujuh unsur api, anak ke lapan unsur angin. Memandangkan aku ni airbender, maka dengan senang hati aku mengaku aku anak ke 8. Ngee~
Thank you for reading this entry !

10 comments:

Wan Zulqhairi said...

Nak menyebok boleh tak??? Aku anak yang ke 9. kbye.

nora wanisz said...

asSalam..anak ke-2 tp biase org akan ckp anak sulung sbb lg mature dri akak..hihi~~

Noraim said...

saya anak ke 8. haha. saje nak btau. hehe.

Rozuan Ismail said...

aku anak yang ke 5.hewhew.

Dang Intan Duka said...

tak kisah anak yg ke bepe pun..
yg pasti korang dh selamat membesar..
hhehehhe



peace

FL blogh0use said...

betul2. mmg konfius nk jwb
bila tnye siapa lahir dulu.
keluarlah cite org dulu kte gini, doktor kate gini.
last2. bior leeeerr @.@

|| amira || said...

haha . susah jugak jadi kembar ni

nurul said...

kalau logik kepala aku ikut cakap doktor..sape lahir dulu dia la abg..biar la tua bape saat pun..sape lahir dulu dia la tua kan =P

*a'ah aku pun penah dgr org kampung kata gitu walau aku org kampung juga..tapi pendirian aku tetap yg mcm aku kata tadi =)

zainatul abu bakar said...

wah bestnya ade kembar :)

Fatinnadiah said...

x faham la.izwan siapa? izudun siapa?so,conclusion dia, awak lahir dulu or si adik?

Related Posts with Thumbnails