21/11/2011

Kembatolo VS Kamal Effendi

Eh tajuk macam best kan? WAKLUU!!



Assalamualaikum.



Selamat pagi buat semua teruna kacak, taff, dan sopan macam aku. Tak lupa jugak untuk semua awek cun, slim, dan santun macam awek baju kurung specky aku nanti(yang tak tahu bila). Hewhewhew XD



Ok semalam aku keluar. Oh yeah kau tak tanya kan? Ofkos lah kau tak tanya sebab aku sendiri nak bagitahu. Biasa lah ai ni, yang tak ditanya laju je cakap. Ce try tanya tengok, confirm belit-belit aku jawab. Ntah ntah langsung tak menepati skema jawapan yang dah tersedia dalam otak 3 suku kau tu. Eh? Hahaha ai ni suka bagi jawapan auta. KBKK orang kata. Baru terkebil-kebil nak paham! TEHEE =D



Seriously, semalam aku keluar dengan blogger. Lelaki. Kacak. Tinggi sikit dari aku(aku 180cm, jadi mungkin mamat tu 180.5 cm kot) kahkahkah tanak kalah ye? Dandan bagi lebih 0.5cm je. Lagi satu, sempat pulak ukur. Terer betul deria congak aku. Lalalala~



Haish. Tak syok ah main rahsia macam gini. Konon nak surprise lah tanak bagitahu jumpa siapa kan? (padahal kat tajuk dah tulis siapa. sila buat2 tak nampak pelisss). Sorry der, aku bukan jenis macam tu. Buang masa ah nak rahsia bagai ni. Masa itu emas, emas pulak mahal sekarang. Tak ke rugi? Buang masa sama seperti buang emas. Tapi buang emas tak sama seperti buang masa. Apa aku taip ni? 



Buang buang jugak, tapi kau masih tak cakap kau keluar dengan sape wahai izuddin yang kacak, taff, dan sopan. =.="



Baiklah. Kau kenal KE? Kamal Effendi kenal? Fine! Aku agak kau semua kenal dia. Blogger idaman pujaan harapan pingitan malah idola bagi setiap perempuan bertudung urban. Err tudung labuh pun. Tak ketinggalan pemakai shawl belit belit tercekik halkum kata ko.  Hahaha.



semalam tak sempat nak amik gambar. eh bukan tak sempat tapi segan nak snap. maklumlah dua2 penyegan orangnya. hikhikhik



HOII AKU JUMPA KAMAL EFFENDI KAU TAHU!! KAU BACA TAK NI? AKU JUMPA KAMAL EFFENDI WOI! KAMAL EFFENDI OK KAMAL EFFENDI!!! (perlu ke caps lock semua? v.v)



Oklah. Meleret dah entri aku. Ni kau punya pasal ah kamal! Siapa suruh sanggup jumpa aku semalam? Dahla aku sampai lambat, tak pasal-pasal kau kena tunggu. Kesian kan? Tapi aku tak kesian pun. GAHAHA. Sebab kau tunggu dalam kedai, bawah kipas, depan tv, atas kerusi, siap pegang BB lagi. Lainlah kalau kau tunggu tengah jalan, hari hujan, takde payung, dalam gelap. Jikalau sedemikian, yakinlah bahawa air mata terharu aku akan mencurah-curah bagaikan gelora laut di musim tengkujuh seiring dengan hingus hijau pekat mengalir laju bak F1 baru keluar pit. Hiperbola habis contoh aku.



Stop it izuddin. Kau dah merepek.



Yelah. Nak stop la ni. Sebelum tu, mekaseh jugak kepada izwan dan baihaqi yang juga kawan lama KE yang sudi temankan aku malam tadi. Al maklumlah, aku kan pemalu hikhikhik. Ok bai~



Kejap, sebelum korang pangkah entri ni, boleh tolong lututkan izuddin rahim? Gedik dia dah melepasi tahap kritikal ni. Tolong eh? Ok boleh pangkah sekarang.



HAMBIK KO! Retis gila KE posing. [gambar dirembat dari fb beliau]



#OffTopic : Rumah aku dengan KE dekat je. Jadi sesiapa nak jumpa dia boleh contact aku. Or sesiapa nak jumpa aku boleh contact dia. Eh? FYI, KE nak balik obesi sebelum krismas ni. Sekian teettt!
Thank you for reading this entry !

16 comments:

Mra Mastura said...

bc sini br kenal siapa die boleh? hehe. :)

Unknown said...

Siape die weh

Anonymous said...

LOL retisnyewwww aku rasa :PPPPPP

DanieL AdiE said...

Erk..siapakah??

Suraya Aris said...

love to read his blog :)

MSS said...

baju kurng specky??hahahaha...gadis2 sekalian sile2 lah pkai spek yerr..XD

Mahirararara said...

wahh meleret la sgt nak smpikan jumpa sape haha err siapa KE tu ?

miya said...

hek elehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. boooooooooooo! hahhaha

FizaFizz said...

perghh! gedik gilaa! haha

khalila ishak said...

baru kenal mlm ni. :)

ascil.punye.lah said...

lepas baca entri nih,baru kenal sape KE tuh.

hiromiey's said...

gua pun jumpa KE jugak. haha.

JQ said...

best ker dating dgn KE?hehe... =)

Nuruashia said...

sape KE?? hohoho..
btw, sy singgah sini ye incik RETISSSSSSSSSSSSSSSSSSSS hahaha :P

**header awk PERFECT. tQ

Hafiz Hafizol said...

kamal efendi mana kah ? huhu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Boleh eh?

Nak suruh kirim salam dua2.

Mih mih mih.

=p

Related Posts with Thumbnails