30/10/2011

Sayonara

Assalamualaikum.



Selawat dan salam buat nabi pemberi syafaat, yang tidak pernah lupa terhadap ummatnya. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad wa 'ala aalihi washohbihi wa sallam. =)



Alhamdulillah.



Entri ni dedikasikan buat sahabat kitorang, Azmir Azri bin Ahmad yang akan mengorak langkah ke alam pekerjaan. Nak kata entri tacing pun boleh jugak tapi takdelah sampai hingus meleleh sekali. Cukup dengan air mata je ok? Tsk tsk tsk (T_T)


Hekeleh. Nak emosional ni pehal? Cool lah jemah oii!



*tahan sedu*



Ehem. Semalam ada buat gathering sikit sempena dengan hari terakhir member kitorang sebelum dia berhijrah ke Kuala Lumpur. Kitorang yakni aku, izwan, zamri, dan sir hazri(cikgu kitorang) dah sepakat tuk berkumpul di kfc kok lanas. Lebih kurang jam 9.30 malam, semua dah terpacak kat sana. Sir sebijik kereta, azmir sebijik, manakala aku, izwan, dan zamri share sebijik. Jadi semua skali 3 bijik la kan? Eh kejap, ni segmen kira kereta ke? =P






Kitorang kat dalam tu kejap je. 9.30 sampai 11.30. Pesan makanan pun sekadar amik syarat. Sebab motif utama bukan nak makan tapi lebih kepada nak bersua muka dan mata serta badan. Padahal kalau jumpa kedai mamak lagi elok, tetapi nak nampak stylo punya pasal sanggup g jumpa kat kepsi. Poorahh! Lepas tu mula lah borak macam kepsi tu suami kepada mak kepada bapak kau punya (baca : atuk). Huh~



Orang lain sibuk pasal final piala malaysia, kau boleh senang-lenang lepak kat kepsi. Sape suruh kelantan kalah hoi! Padan muka aku tak tengok match tu. hahaha.



Sebelum mengakhiri entri ni, sudilah kiranya patik tayang gambar patik dan sahabat-handai patik. Sopan kan guna patik? hihi.


sir hazri, izuddin, izwan, azmir, dan zamri
siap love lagi tuh. XOXO
muka segan. hikhik


"Semoga Allah merahmati kau, azmir azri bin ahmad. Kerjalah kerana Allah. Tanamkan niat untuk membantu golongan kurang bernasib baik bila kau dah berjaya nanti. Moga Allah permudahkan segala urusan". =')
Thank you for reading this entry !

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nape laah laki dlm blog ni hensem2

hehe

JIJI YU said...

jemir kabel besa betih

LittleGurl said...

ok fine. kembar baju pon asyik sama -_-'

gadis baju kurung merah jambu said...

sir hazri tu sir ngaja dkt tuition al amin kn? :D

kiki said...

Sir hazri awet mude....lol

Fatin Aliyya said...

untungla dh keja.
p/S; siap love bagai.haha.bajet korea leteww.hehehe

eh korg apacer, lama bebenau aku n nyemak kt korg nye wall.

ishiko said...

ahai kok lanas ade kepsi eh

Iffah Afeefah said...

Oh nk plih ngurt sorg kikiki

Related Posts with Thumbnails