25/10/2011

Aku Seorang Lelaki Yang Kuat Cemburu

Assalamualaikum.



Woha ! Tajuk kau tu apahal? Duk gebang lebar nak bagitahu siapa? Haishh! (T.T)



Yep! Aku tak malu untuk mengaku bahawa aku seorang yang kuat cemburu. Cemburu kuasa namratuspatbelasjuta kau tahu! Cemburu buta? Tak tak! Aku tak rasa cemburu aku ni buta sebab masa check hari tu, doc cakap cemburu aku ni celik. 20/20 kot dia sebut. Jadi, aku yakin seratus peratus cemburu aku ni celik bukan buta or rabun. So tak perlu lah pakai contact lens yang kaler bagai tu kan? TROLOLOLO !


gua kuat cemburu. so?



Cemburu aku ni jenis yang macam mana?



Okay. Aku cemburu bila orang lain duk tatap bini aku lebih dari apa yang sepatutnya. Gaya dia tengok macam boleh tembus baju. Mau jugak aku sodok rusuk kiri dia tu dengan lutut ni sambil ditemani tumbukan kiri kanan bertalu-talu dekat anu dia tu. Senak? Padan muka. Tak reti nak didik nafsu sangat! Ada hati pandang rusuk kiri (baca : isteri) orang lama-lama. Tau lah bini aku cun, sopan, lemah-lembut, tapi tayah la sampai macam tu skali. Aku ni laki dia. Jeles tahu?



Okay. Tu dialog konon-konon aku dah ada bini lah kann. Sebenarnya gepren pun tade apatah lagi bini. Fine, orang tak laku memang ceni. Tengah blaja redha la ni. tsk tsk tsk (T_T). Bila keadaan jadi seperti yang disebutkan, secara spontan aku akan rasa cemburu. Tak perlu dipujuk dipaksa untuk cemburu tu datang. Hadir dengan sendiri. Cewah! Hadir ye? wahaha. Cemburu bila harta milik kita dinikmati oleh orang lain yang tiada kena mengena dengan kita. Ni bukan kedekut ok!



Aku cemburu bila adik/kakak aku berpakaian yang memancing pandangan orang terhadapnya. Serius cemburu! Disebabkan rasa kecemburuan itu, aku tanpa segan silu akan tegur (if kakak) dan marah (if adik) pakai pakaian yang aku rasa tak patut. Oh kau dah tahu kan aku seorang yang tegas? Tegas tapi penyayang. Eh? HAHAHA.



Jadi, demi mengelakkan rasa kecemburuan melampau itu menghantui diri, aku rasa salah satu cara ialah aku kena cari rusuk kiri (baca : isteri) yang macam ni. Takpun lepas nikah dengan aku, dia kena pakai macam ni.



dah bape kali recycle gambar ni. peduli apa, aku suka gambar ni. kau ada apa hal?



Ha.. Takut lettew nak jadi bini aku. Kahkahkah. Kbaii~



*yang kau tetibe cite pasal bini ni pehal derr? err..
Thank you for reading this entry !

24 comments:

Munna said...

i wish to put it on, 1day insyaAllah.
tp bkn sbb nak jd bini kau.haha!

Cik NurulZaty said...

:)

FizaFizz said...

kahh3..p kawen cepat lah gila..haha

tqhdrs said...

bismillahirahmanirrahim, :)

nak kawin sangat dah lettewwww,haha

cik kiwi's said...

soleh kan dirimu sebelum menerima isteri yang solehah. :)

Misshy Innz said...

terima kasih sebab bagi aku gelak.

a z i e i s m a i l said...

wwooowww.

sEtuLusQasiHku^_^ said...

senyum jom....:))))

Eyra. said...

Untung la sape dapat jadi bini kamu. Semoga berjaya mendapatkan isteri idaman :D

Iffah Afeefah said...

Uihhh mmg takotla nk ngurat. High demand wakaka

♫ Ct Hajar ♫ said...

terbaikkk ! :D

n u r u l f a r h a n a said...

ok. mana borang kosong? nak isi kekosongan jawatan rusuk kiri :P

NuR si CiKGu RiBeNa said...

cemburu bersebab takpe.
hehe!

aidabeelicious said...

budak SPM doakan *dengan ikhlas* moga dapat jodoh yang baik-baik untuk hero kita ni haa #Amin. wuwuwuwu dah gatal dahh :> *kad jemputan jangan lupa* hewhewhwhe

Raden said...

jodoh kamu ade di uia gombak (sile ingat raden ini)

kaka said...

haha..apesey..tapi best..like2! :p

Dang Intan Duka said...

hohoho..
belum dpt seru lagi tu..
harap bersabar yer..



peace

cik yuki said...

insyaAllah ^^

dee said...

takotttt sangattt =p

Sunah Sakura said...

da sampai seru ye dik?

khaizarien said...

moga dipertemukan nanti... Allah akan beri apa yang terbaik.. :D

ahsfantasy24 said...

Selamat Mencemburui :)


Karut Marut:
1. Wordless Wednesday #1 | Selamat Pagi Cinta
2. Biar Saya yang Kecewa

Nalisa Syahira said...

takpelah , cemburu tanda syg , haha .

cik AngguR said...

lelaki yg kuat cemburu adalah lelaki yg romantik HAHAHA ...serius tak caya tunggu dapat rusuk kiri erk :0

Related Posts with Thumbnails