28/09/2011

Cantik Itu Subjektif?







Ada sesape nak cakap awek ni tak cantik? Ada?! Ada?! 



Actually, takde la subjektif sangat cantik tu. Kan kan? KAHKAHKAH !



 *agak sengal entry ni kan? xD
Thank you for reading this entry !

17 comments:

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

hahaha. of course lah cantik..:)

myMOONyet said...

susah nak cakap TAK CANTIK. hati takleh tipuk xD




btw, lama tak conteng kekomen dekat sini ^^

Sunah Sakura said...

ahaha..betul gak tu!

Ujang9897 said...

lu tak hensem...=)

kaizen said...

kalo ak kate x cantik??

bakal ustazah pilihan.kik3 said...

bismillah.
nak tanya siket..
ape pendapat anda tentang ustazah pilihan...harr..jawab jangan tak jawab...

DanieL AdiE said...

Cantik la..huhu

ღ p!nk veLvet ღ said...

haruslah chanteq ... ade ke yg kate dia ni x chanteq? hehe~

ain revival said...

aah cantek..

tp x d akui mmg chantek ni subjektif kalau x takdelah org ckp meimey ni cantek, ada y kate meimey ni x cntek lgsg..

:)

kayuburuk said...

ssempat ye ko rembat gmbr awek aku lam lappy nih...dem u...hahha

amy syahirah said...

pada sy awek ni cantek =)

Rosalia said...

cntik :)cntik mmg subjektif sbb kita boleh olah dengan banyak kata-kata.

cik violet said...

CANTIK :)

syanabel said...

soalan objektif. tapi tajuk tulis subjektif.. so tak nak jawab..heheh

Solihin Zubir said...

yg ckp x cantik tu gay.. haha..

Razil Tahir said...

hahaha
nak like komen Solihin Zubir... XD

Anonymous said...

mmg sgt x boleh bla entry niiii... lwk! "xd la subjektif sgt cantik tuu ":) agree!

Related Posts with Thumbnails