14/07/2010

kuning ngan hijau!











buat sahabat2 yang berada di mesir sana, nikmatilah duyan ini melalui mata korang.. bia aku je rase ngan mulut.. siaran langsung dari duyan kebun aku.. hahahaha=p

p/s-kepada 'kau', aku taw ko tak tahan tengok duyan ni.. bersabarlah..!~ hakhakhak
Thank you for reading this entry !

35 comments:

Hizami Rahim said...

nasib aku tak makan durian.
haha~

Anonymous said...

hijau kuning...kedah....hehe
jeles kot tgok..da la xblek kampung agi ni..huhu

I n n z said...

cezz zami , potong beta plakk.
haha !

tu jeh nk komen .
haha !

Anonymous said...

ni makey sajo tok shedap, makey ngey budu baru jijok nih.. hikhik.. ;ppp

chepaq blurb blurb said...

dok somban pon belum ase durian lagi.. wuwuwu~

Anonymous said...

spo 'kau' tu din???

kembatolo™ said...

hizami.
rugi woo ko tak makan..
nikmat dunia neyh..haha

kembatolo™ said...

anonymous.
mmg nak suruh jeles pon..haha
eh, kampong katne?

kembatolo™ said...

innz.
cehs..tanak komen sal duyan aku ke?hak3

kembatolo™ said...

anonymous.
ni make tiko sarapan jah.
dop key nop behey budu doh pagi ari..hahaha..parok!~

kembatolo™ said...

chepaq.
apsal tukar name nie?haha..

meh r datang sini..duyan banyak..meh3!~

kembatolo™ said...

anonymous.
kau?kau la..hahaha

syuQ said...

haihz..meluat ah dak nih! slagi x abeh durian kt pokok tu salgi tu duk menunjuk

Anonymous said...

hehe.. jange laa behey budu di pagi hari.. behey laa bendo2 hok buleh behey jah.. takot jadi pengunjung tetap bilik termenung jah.. tok jadi krijo buat laa namokey.. =)

*loni bz wat gapo? kijo mano? ko dok buat direct selling? meh nok g beli etep kedai mano?* ;p

kembatolo™ said...

syuq.
aih?ni apsal nie?PMS ke?emo tetbe jek?hahaha..

saje tunjuk kat kenkawan mesir yang tak balik..hoho

kembatolo™ said...

anonymous.
make time lalu jah..dop kiro lah maso mano pun..haha

duk sajo jah..nulum boh..jadi drebar..berbakti kpd ore tuo..hehe..

Anonymous said...

serownyo.. ado doh ore tegur saknih oyak gtu jugop.. tp kalau yo pun tokkeylaa nok behey budu pagi2 key.. awok ajim ko buat gtu? kalu ajem silo post gamba tgh makey budu di sini..

baiknyo.. anok soleh.. sejuk perut umi dio.. nok jugop..

starzieti said...

baru je makan durian tadi..
ta terliur da tgk gmba2 tuh..hee

kembatolo™ said...

anonymous.
dop leyh nop post eh..purah lajok dekpun..haha

kalo buke anok soleh pun keno wat gitu gop..wajib tuu~~haha

kembatolo™ said...

starzieti.
lorh..da makan ke?
apsal tak gtaw?
kalo tak da tak post entri ni tadi..hahahha

Anonymous said...

skali skalo bui laa gamba purah skik.. baru laa macho, tunjuk pic off record.. ;p

a'ahh.. memey wojib.. :) ni abah awok dop makey ko buah2han ni.. bahayo dok eh ko dio buoh durian ni..

syuQ said...

oih! kemaih ang noh..
pandai je PMS bagai.luas btoi pengetahuan ang..
ak saket ati ar buah ang x abeh2 lg.nek gastrik ak tgk tau x

kembatolo™ said...

anonymous.
takpo la dop tunjuk pun..kalo nop tengok gak,mai dumoh ni..buleh tengok hok purah sungguh..hahaha

buleh make, tapi lepas tu sakit la..make keno bringat la kalo dop sey wi sakit..

kembatolo™ said...

syuq.
lorh..PMs tu,dak skolah rendah pun taw..takkan aku yang umo doploh ni tataw..jakun gilew aku..hahaha

aik?ade gastrik ke?skang cane?

Wan Perlis said...

suka deryan

Org Kapong said...

salam

antara ijau dan kuning..y kuning tuh pstinyer akan tetap kuning "akhirnyer", namun y aku konfius dan ingin skali utk ku bertanyer, adkah y ijau tu pon akn bertukar mnjadi wne kuning nt???hahaha...

Anonymous said...

X logik kakloh nk g dumoh awok nu semato2 nk tgk awok purah.. gelenya jah bunyi alasan gtu. Lainla ado epi bday ko, walimatulursy ko.. br kemah keming sbb musabab dio.. hehehe

I n n z said...

duyan ko nmpk mcm kaku la.
hehe xP
manis tak ?

toowex said...

kuning molek! tliyor weyy lok

se k3c!k said...

errr..tetelan liur aku tgok gamba durian ko ni..aduss

se k3c!k said...

errr..tetelan liur aku tgok gamba durian ko ni..aduss

Anonymous said...

weyh..kau ney nak snap gmbr durian pom pandang2 r badan sape yg kau snap tuh..hak3...adoit.....x pasal2
free show je..muahahah

syuQ said...

cane ape?! pos kt aku ar..x reti2 lg?? 2 pon nk kne ajaq.haha

sampai2 je kt aku dah jd tempoyak akaka

Dairy Liyana said...

Nasib baik xsuke duyan..klu x skrg jgk kne carik

ishiko said...

huu... besh nyer ~

Related Posts with Thumbnails